Сайт виробничої компанії "СКІФ ІНВЕСТ"Сайт компанії "СКІФ ІНВЕСТ"
UA | RU | EN
Сайт компанії СКІФ ІНВЕСТ
UA | RU | EN
Час роботи:
Пн-Пт:
08:00 – 18:30
Сб, Нд: вихідний
Пн-Пт:
08:00–18:30
м.Київ
(095) 233-55-53
(095) 235-24-44
(067) 524-77-67
м.Одеса
(068) 144-29-44
(095) 477-55-55
Головний офіс
м. Кривий Ріг
(098) 308-00-08
(050) 308-99-08
міні АТС:
(096) 409-49-14
(050) 109-49-14
м.Кривий Ріг:
м.Київ:
м.Одеса:
(098) 308-00-08
(095) 235-24-44
(095) 477-55-55

Ручні ланцюгові талі, механізми їх кріплення

1. Яких типів бувають ручні талі? У чому їх особливості та відмінності?

Ручні вантажопідйомні талі відносяться до засобів малої механізації. Такі талі можна розділити на дві основні групи: ланцюгові шестеренні і ланцюгові важільні.

Ручні шестерінчасті талі, як правило, підвішуються на певній відстані від землі, керуються з підлоги шляхом почергового ручного перебору приводного ланцюга і служать в основному для підйому вантажів на висоту.

Важільні талі управляються безпосередньо важелем, вмонтованим в корпус талі. Така конструкція зобов'язує оператора перебувати поруч з талю, що і є основною відмінністю цих видів. Як правило, важільні талі служать для горизонтального переміщення (підтягування) вантажів, а також для підйому / опускання вантажів з / на глибину.

Обидва типи талів мають свої паспортні характеристики робочих навантажень, можуть комплектуватися ланцюгом різної довжини.

2. Чи можна замінити ланцюг на талі?

Так, звичайно. Як правило, заміна ланцюга потрібна в тих випадках, коли необхідно збільшити висоту підйому талі. Одночасно з установкою в таль іншого відрізка вантажопідйомного ланцюга, в шестеренних талях також необхідно замінити і приводний ланцюг відповідної довжини. Заміна ланцюгів через знос або обриву зустрічається вкрай рідко. ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» має на складі весь асортимент ланцюгів класу G80, що застосовуються в вантажопідйомних талях. Своїм замовникам ми пропонуємо талі з практично будь-якою висотою підйому.

3. Чи не впаде вантаж з талі, якщо призупинити підйом?

Ні, вантаж не впаде. Талі всіх типів забезпечені механізмом фіксації і утримання вантажу (гальмівною системою), яка надійно утримує підвішений вантаж. Для запобігання різкому падінню вантажу, розблокування гальма і вільний (холостий) хід вниз зі зрозумілих причин конструкцією не передбачено.

4. Чому моя важільна таль г / п = 1500 кг, не піднімає вантаж масою = 20 кг?

Відповідь від ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» ви можете отримати у наших менеджерів по

(056) 409 - 49 - 14; (056) 409 – 49 - 02

5. Який запас міцності у талів і які гарантійні терміни Ви надаєте?

Всі моделі талів, незалежно від їх конструкційних відмінностей і паспортних характеристик мають запас міцності2:1.

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» в обов'язковому порядку проводить передпродажну підготовку талів, перевіряє їх комплектність і працездатність механізмів. Засоби малої механізації ми постачаємо паспортом виробу, з описом технічних характеристик і принципу роботи, вкладаємо копію сертифіката відповідності УкрСЕПРО, а також надаємо гарантію безперебійної роботи протягом 12 місяців з дня покупки.

6. Якої вантажопідйомності мені потрібна таль, якщо я буду піднімати вантаж 850 кг?

Це дійсно важливе питання. Хотілось зупинитися на цьому детальніше.
Всі засоби малої механізації мають паспортні характеристики вантажопідйомності: 1,0 тн, 2,0 тн і так дальше. Звертаємо увагу на те, що цей показник є максимально допустимим або критичним. Наприклад, легковий автомобіль також має максимальну швидкість 200 км/год по паспорту. Як ви вважаєте , скільки прослужить це авто, якщо на ньому їздити зі швидкістю 170 км/год? Відповідь очікувана. Насправді, автомобілі виходять з ладу не так швидко по тій причині, що їх не використовують на межі можливостей. 95 % експлуатаційного періоду припадає на нормальну, спокійну їзду по місту в умовно посередньому діапазоні технічних можливостей.

Цим ми хочемо донести, що при виборі вантажопідйомності талі для підняття вантажу масой=850 кг не слід робити вибір на користь талі с паспортною вантажопідйомністю 1,0 тн. Очевидно, що така таль буде працювати на межі своїх можливостей та вихід її зі строю відбудеться раніше нормативного строку. В даному випадку, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» рекомендує придбати таль вантажопідйомністю 1,5 – 2,0 тн. по паспорту та комфортно експлуатувати її в посередньому діапазоні робочих характеристик.

7. Чи продаєте Ви запасні частини та виконуєте ремонт талів?

Через особливості конструкцій сталей різних виробників, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» здійснює гарантійний та частково післягарантійний ремонт тільки тих моделей ручних талей, які були придбані саме у нас. Хочемо зазначити, що наша компанія пропонує на ринку прості і надійні засоби малої механізації гідної якості, ресурс яких істотно перевищує гарантійні терміни експлуатації. Саме тому, ціни на нашу продукцію не завжди є найнижчими, але і звернень на нашу адресу з питань ремонту ми чуємо вкрай рідко.

8. Як я можу повісити таль і за що мені її зачепити?

Для підвішування талів компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує спеціальні кріпильні пристрої, які часто називають «візками», «каретками», «кішками» і т.д. Такі пристрої бувають: рухливими і статичними,, і також як і талі мають паспортні характеристики робочих навантажень.

Рухливі візки, за допомогою яких таль з вантажем може пересуватися по монорельсу. Такі пристрої мають регулювання настановної ширини, що дозволяє монтувати їх на балки різного перетину, а також можуть бути укомплектовані приводним ланцюгом переміщення.

Статичні пристрої являють собою захват - струбцину, яка кріпиться до двотавровим балках гвинтом. Обидва типи кріпильних пристрої мають знизу спеціальну вушко для навішування талів.

9. Яких типів бувають візки (каретки) пересування ручних талів?

Візки пересування, як і талі, розрізняють по паспортній вантажопідйомності. Їх виробляють в діапазоні: 1,0 – 10,0 тонн. Кожен з цих візків має регулювання ширини установки за допомогою комплекту шайб. Крім того, ці механізми можуть комплектуватися ручним ланцюговим приводом або бути без нього. Привід являє собою відрізок замкненого кола певної довжини, за допомогою якого шляхом ручного перебору приводиться в рух приводне колесо, що забезпечує плавне пересування самого візка по монорельсу. На наш погляд, візки без подібного приводу є менш зручними в роботі, оскільки переміщення підвішеного вантажу на талі в горизонтальній площині відбувається за допомогою тягових зусиль робітника. Також варто відзначити, що візки можуть переміщатися по вигнутих балках. З технічними характеристиками кареток переміщення Ви можете ознайомитися на нашем сайте.

10. Чи підходять візки і захвати до талей інших виробників?

Так, звичайно. Візки пересування талей, а також захват – струбцины є самостійними пристроями, які можуть бути використані з талями інших виробників. Стикувальним елементом цих пристроїв є вушко, за яку відбувається зачеплення крюком талі. Для безпечної роботи паспортні вантажопідйомності цих механізмів повинні бути однаковими.

11. Чи можливо піднімати вантажі захватами - струбцинами?

Так, захвати - струбцини можуть бути використані для підйому двотаврових балок. Захвати бажано використовувати в парі, а зачеплення має вироблятися двохвітковим стропом за вушка захватів.

12. Чим відрізняється каретка типу GCL-E від каретки типа GCL-D?

Каретка типу GCL-D має посилений корпус зі стопорними упорами, які запобігають ударам роликів в крайніх точках монорельсового шляху. Також, в каретках даного типу реалізований гвинтовий принцип регулювання посадочної ширини. Ця можливість розширює діапазон установки каретки на балці різних розмірів і в цілому, на наш погляд, є найбільш вдалим рішенням. Каретки моделі GCL-D мають більшу власну масу та коштують значно дорожче.


fb