Сайт виробничої компанії "СКІФ ІНВЕСТ"Сайт компанії "СКІФ ІНВЕСТ"
UA | RU | EN
Сайт компанії СКІФ ІНВЕСТ
UA | RU | EN
Час роботи:
Пн-Пт:
08:00 – 18:30
Сб, Нд: вихідний
Пн-Пт:
08:00–18:30
м.Київ
(095) 233-55-53
(095) 235-24-44
(067) 524-77-67
м.Одеса
(068) 144-29-44
(095) 477-55-55
Головний офіс
м. Кривий Ріг
(098) 308-00-08
(050) 308-99-08
міні АТС:
(096) 409-49-14
(050) 109-49-14
м.Кривий Ріг:
м.Київ:
м.Одеса:
(098) 308-00-08
(095) 235-24-44
(095) 477-55-55

Головна — Вакансії
Ми запрошуємо Вас стати частиною нашої команди і долучитися до колективу професіоналів.

Сьогодні компанія «СКІФ ІНВЕСТ» і торгова марка TAKELAG є визнаним лідером України в сфері виробництва і реалізації вантажопідйомного обладнання та такелажного оснащення. Своїх заслужених перемог ми досягли завдяки застосуванню новітніх технологій, розвитку в області виробництва і старанній роботі кваліфікованого персоналу. Ми постійно в центрі подій, швидко ростемо і продовжуємо збирати під своїм дахом потрібних людей.
Ви майстер своєї справи, досвідчений працівник або талановитий керівник, Ви здатні концентруватися на складних завданнях, доводити почате до кінця і готові вчитися новому - це здорово! Нам потрібні цілеспрямовані люди, які прагнуть працювати на благо себе і компанії. Заповнюйте анкету за посиланням або надсилайте своє резюме нам на пошту: om@takelag.com.ua і будьте впевнені, що ваше звернення не залишиться поза увагою !


Відкриті вакансії

Менеджер з продажів, м.Кривий Ріг

Якщо Ви енергійний та вправний спеціаліст з продажу товарів чи послуг, ТОВ "Скіф Інвест" пропонуює Вам зайняти вакантну посаду менеджера з продажів у комерційному відділі підприємства

Вимоги:

  • повна вища технічна освіта.
  • навички активних продажів. Досвід роботи менеджером з продажів;
  • навички обробки заказів по телефону, спілкування з клієнтами;
  • грамотно поставлена вимова, досвід ділової переписки й спілкування;
  • досвід активного пошуку клієнтів, участь в тендерах;
  • знання основних офісних програм Microsoft Office;
  • стрессоустійкість, порядність, працездатність, активність, ініціативність;
  • здатність до обробки великого об'єму информації та навчання, націленість на результат.

Обов'язки:

  • консультування фізичних та юридичних осіб по продукції та послугам компанії очно, по телефону, за допомогою електронної переписки;
  • складання коммерційнихих пропозицій, заключення договорів, ділова переписка;
  • пошук клієнтів, холодні дзвонки, участь в тендерних процедурах;
  • збільшення доходності та об'ємів продаж;
  • аналіз ринку конкурентів;
  • ведення бази даних клієнтів, підтримання її в актуальному стані.

Умови роботи:

  • графік роботи з 9:00 до 18:00
  • достойний рівень оплати праці;
  • офіційне працевлаштування;
  • можливість професійного та кар'єрного зросту.
ВІДПРАВИТИ РЕЗЮМЕ

fb