ПРОДУКЦІЯ

ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ МЕТАЛУ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ТРУБ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВ
ТРАВЕРСИ
ІНШИЙ ПІДВІСНИЙ ІНВЕНТАР

Буксирувальні ремені

1. У чому особливість буксирувальних ременів від ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ»?

Основноюі найважливішою відмінністю наших буксирувальних ременів є матеріали, які ми використовуємо для їх виробництва. Оскільки ми багато років шиємо вантажопідйомні стропи, автомобілі наших співробітників давно були укомплектовані звичайними стрічковими стропами. Практика їх використання показала, що звичайним однотонним стропом виходило відбуксирувати автобус, витягнути з кювету позашляховик і т.д. У певний момент ми задумалися масово виробляти високоякісні буксирувальні ремені, використовуючи нашу вантажопідйомну стрічку і такелажні комплектуючі. У підсумку, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» розробила кілька серій ременів для використання на різних видах транспорту, виходячи з розривних навантажень самої стрічки, а також запропонувала шість варіантів комплектації ременя різними кінцевими фітингами. До виключних особливостей буксирувальних ременів від компанії «СКІФ ІНВЕСТ» можливо віднести:

  • Пряма ціна від найбільшого національного виробника;
  • Широкий асортимент типів ременів для всіх видів транспорту;
  • Використання при виготовленні ременя виключно вантажопідйомних матеріалів;
  • Пошиття ременів «під замовлення», що має на увазі будь-яку довжину і установку будь-яких фітингів з нашого транспортного асортименту;
  • Наявність світловідбивних прапорців, згідно ПДР, для кращої видимості на дорозі;
  • Наявність безкоштовного мішка для зберігання;
  • Термін виготовлення ременя за індивідуальним замовленням – 1 день.

 

2. Як правильно вибрати буксирувальний ремінь з Вашого стандартного асортименту?

Для того, щоб самостійно вибрати буксирувальний ремінь виробництва ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ», потрібно ознайомитися з інформацією в розділі «Буксирувальні ремені» на нашому сайті. Там все просто і доступно.

Ми пропонуємо вісім серій ременів від «0» до «7», відповідно від звичайних легкових автомобілів до самої важкої техніки. Після того, як ви визначилися з серією ременя, необхідно вибрати комплектацію цього ременя. У нас їх шість: петля - петля, петля - гак, крюк - гак, петля - скоба, скоба - скоба, гак - скоба.

Кожному з 48 видов стандартних ременів відповідає своє кодування, що складається з двох цифр. Перша цифра - це серія ременя, умовно відображає тип Вашого авто, друга - це тип комплектації. Далі, Ви повідомляєте кодування ременя і бажану його довжину нашим менеджерам, отримуєте рахунок, оплачуєте його. Через кілька днів з урахуванням доставки, у Вас буде саме Ваш індивідуальний дуже міцний буксирувальний ремінь.

Варто сказати, що за замовчуванням, в стандартному виконанні ми шиємо ремені довжиною - 5 метров.

 

3. Чи можете ви виготовити ремінь з більш критичними навантаженнями, ніж наведені в таблиці?

Так, можемо. ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» є виробничим підприємством і основним нашим профілем є виготовлення стропів вантажопідйомністю до 100 тонн. Тому для нас не складе великих труднощів запропонувати Вам буксирувальний ремінь з критичними навантаженнями: 70, 80, 90, 100 тонн. Розроблений нами стандартний асортиментний ряд ременів з 48 видов включає лише найбільш «ходові» і затребувані позиції, охоплюючи досить широкий спектр транспорту. Якщо Ви власник важкого танка або комбайна - для Вас теж знайдеться гідна пропозиція.

 

4. Чи витримають ваші фітинги ривки при буксируванні?

Буксирувальні ремені нашої компанії розроблені кваліфікованими фахівцями. Всі компоненти ременів підібрані таким чином, щоб виключити наявність у них явних слабких місць. Фітинги, які встановлює «СКІФ ІНВЕСТ», мають дещо більш критичне навантаження, ніж сама стрічка. Ми це робимо для того, щоб виключити пошкодження автомобіля через розрив гака або скоби. У нашому випадку, розрив стрічки повинен відбутися раніше. В цілому ж, поведінка буксирувального ременя в момент експлуатації залежить багато в чому від правильної його установки, дотримання робочих навантажень, цільового використання. Погодьтеся з нами, що при бажанні, зламати або порвати можна все що завгодно.

 

5. Якими фітингами комплектуються ремені від ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» і які з них найміцніші?

Як було вже сказано в питанні №2 цього розділу, наша компанія пропонує ремені в шести виконаннях: петля - петля, петля - гак, крюк - гак, петля - скоба, скоба - скоба, гак - скоба. Крім гаків і гвинтових скоб, нам важко уявити, що може бути ще використано в якості кінцевого елемента в буксировочному ремені. Оскільки ремені розроблялися інженерним складом ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ», проходили тестові і критичні випробування, можемо твердо сказати, що і гаки і скоби рівноцінно надійні, і витримують значення заявлених характеристик ременя. Тому, при виборі комплектації ременя керуйтеся конструкцією і розмірами буксирувальних елементів Вашого автомобіля, а також Вашими особистими уявленнями про зручність монтажу ременя гаком, скобою або вільною петлею «на зашморг».

 

6. Що краще: стрічковий буксирувальний ремінь або буксирувальний трос із сталевого каната?

Якщо мова йде про вироби з однаковими руйнуючими навантаженнями, наша однозначна думка, що текстильний стрічковий ремінь краще. Ремені з поліестерової стрічки мають ряд переваг перед буксирувальними тросами з металевих канатів:

  • Ремені компактні, зручно складаються, в багажнику займають менше місця.
  • Ремені легкі і не мають пружинних деформацій. З ними зручно і безпечно працювати навіть без рукавиць.
  • За рахунок використання синтетичних матеріалів, ремені піддаються невеликому розтягуванню, тому процес буксирування буде проходити більш «м'яко».
  • Ремені не іржавіють, їх можна випрати.

До можливих мінусів текстильного ременя можна віднести ймовірний його обрив в разі потрапляння під колесо автомобіля. Однак в разі наїзду колесом на металевий трос, наслідки можуть бути набагато гірші, у вигляді порваної шини або подряпини на кузові. Тому нам не зрозуміло, вважати це мінусом або гідністю.

 

7. Чому ремінь типу МР-61 з шириною стрічки 90 мм міцніше ременя типу БР-51 з шириною стрічки 120 мм?

Ширина стрічки, з якої шиється ремінь, - не основний показник. Ми намагаємося дотримуватися правила, що ремінь повинен бути компактним. Тому, ремені 6-серії ми виготовляємо з більш вузької стрічки, але в чотири шари. Всі наші технологічні тонкощі Вам досконально знати зовсім не обов'язково, адже найголовніше це кінцевий продукт - надійний буксирувальний ремінь, який відповідає заявленим характеристикам.

 

8. Чи можна прати буксирувальний ремінь?

Так, можна! Для того, щоб ремінь не псував багажник Вашого автомобіля після його використання, ремінь можна випрати або просто протерти вологою серветкою. Синтетика не боїться вологи, води, побутових кислот і лугів.

 

9. Що таке V- строп?

V – стропом називають спеціальний тягловий пристрій, який складається з двох гілок, що об’єднані спільними частинами на кінцях яких вставлені спеціальні універсальні гаки. Такий строп використовується аварійно-рятувальними службами США для евакуації аварійних машин і завантаження їх на платформу евакуатора. Саме завдяки універсальним гакам, можна провести зачеплення автомобіля практично за все. Тому дуже часто такий V – строп користується попитом серед приватних власників позашляховиків, мисливців, учасників ралі. Таким покупцям ми пропонуємо також спеціальну сумку для зберігання V- стропу, яка може бути компактно розміщена в багажнику автомобіля. Більш детально про технічні характеристики Ви можете дізнатися на сторінці V-стропи для эвакуації авто нашого сайту.

 

10. Як правильно кріпити гаки V – стропи за автомобіль?

Завдяки унікальній конструкції гака (довга рукоятка + широкий зів) проводять зчеплення дуже легко і зручно. Гаками такого V-стропу можна закріпитися за будь-яке міцне і надійне місце в підвісці автомобіля (рама).

І взагалі хочемо сказати що за нашою одностайною думкою, V-строп являється кращим, що ми коли-небудь бачили із засобів евакуації і буксування. Переконайтесь в цьому самі, лише подивившись відео-презентацію.

 

11. Які V – стропи краще використовувати: СТ (текстильні) чи СЦ (ланцюгові) для завантаження авто на платформу евакуатора?

З однієї сторони однозначно можна стверджувати, що ланцюговий V-строп являється більш універсальним засобом евакуації за рахунок наявності гаків-обмежувачів, які дозволяють регулювати довжину двох гілок стропу. З іншої сторони, побутує думка, що ланцюговий строп нанесе більше шкоди при контакті (доторках) з бампером автомобіля, що евакуюється. Але, як показує практика, евакуація, що ланцюговим, що текстильним стропом може бути абсолютно безпечною, якщо роботу проводить досвідчений професіонал.

 

12. Я боюся подряпати бампер автомобіля V-стропом. Що ви порекомендуєте?

У випадку, якщо Ваш автомобіль має невеликий дорожній просвіт, ми рекомендуємо використовувати текстильні V-стропи чи ланцюгові стропи в комплекті з ПВХ рукавом, який захистить лакофарбоване покриття бампера Вашого автомобіля при дотику зі стрічкою чи ланцюгом.

 


           
Час роботи ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ" Пн-Пт 9:00 - 18:00
fb