Буксирувальні ремені
Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" пропонує придбати фірмові буксирувальні ремені виготовлені на власній такелажній фабриці під торговою маркою "TAKELAG".
Засоби евакуації із тканих стрічок є сучасною альтернативою буксирувальним тросам зі сталевих канатів, які швидко набирають популярність серед власників легкових та вантажних транспортних засобів. Основою для виготовлення синтетичних автомобільних тросів є надміцний поліестеровий ремінь, що не поступається міцністю класичним буксирам. Буксирувальні вироби "TAKELAG" комплектуються надійними такелажними елементами, які зазвичай використовують у вантажопідйомних роботах для забезпечення достатнього рівня запасу міцності. Робочі навантаження пропонованих ременів зроблено з розрахунку їх використання на транспортному засобі в регулярних умовах асфальтованими дорогами загального призначення з урахуванням стандартного кута нахилу дорожнього полотна. Для випадків застосування ременів в екстремальних умовах, де матимуть місце часті динамічні зусилля прикладені до машин, що заблоковані у бруді, кюветі чи заметі рекомендовано використовувати ремені вищої серії. Асортиментний ряд покриває автомобілі та спецтехніку вагою до 60,0 т.
Всі вироби укомплектовані біркою із технічною інформацією, світловідбивними прапорцями і мішком для зберігання.
Переваги:
- гнучкість та компактність;
- травмобезпечність та мала вага;
- доступна ціна.
Технічні характеристики:
- ширина 50-240 мм;
- навантаження до 60 т;
- температурний діапазон: від -40 до +100°C;
Якість:
- стандарт управління якістю ISO 9001;
- продукція відповідає ДСТУ 1895-92;
- випробування на власному стенді.
Зареєструйтесь для отримання доступу до роздрібних цін або звертайтесь до наших експертів за додатковою інформацією.
До замовлення доступні наступні типи буксирувальних ременів "TAKELAG":
1. Буксирувальні ремені 2,5 т
Для легкових автомобілів класу А, B, C, D загальною масою до 2 500 кг.
Виготовлені із фіолетової поліестерової стрічки шириною 50 мм з критичним навантаженням 4000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT11 | БР-11 | Петля-Петля |
AT12 | БР-12 | Петля-Гак |
AT13 | БР-13 | Гак-Гак |
AT14 | БР-14 | Петля-Скоба |
AT15 | БР-15 | Скоба-Скоба |
AT16 | БР-16 | Гак-Скоба |
2. Буксирувальні ремені 5,0 т
Для автомобілів класу E, SUV, MPV, легких позашляховиків, мікроавтобусів загальною масою до 5 000 кг.
Виготовлені із фіолетової поліестерової стрічки шириною 50 мм з критичним навантаженням 8000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT21 | БР-21 | Петля-Петля |
AT22 | БР-22 | Петля-Гак |
AT23 | БР-23 | Гак-Гак |
AT24 | БР-24 | Петля-Скоба |
AT25 | БР-25 | Скоба-Скоба |
AT26 | БР-26 | Гак-Скоба |
3. Буксирувальні ремені 8,0 т
Для важких позашляховиків, міських вантажівок, малих автобусів загальною масою до 8 000 кг.
Виготовлені із зеленої поліестерової стрічки шириною 60 мм з критичним навантаженням 14 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT31 | БР-31 | Петля-Петля |
AT32 | БР-32 | Петля-Гак |
AT33 | БР-33 | Гак-Гак |
AT34 | БР-34 | Петля-Скоба |
AT35 | БР-35 | Скоба-Скоба |
AT36 | БР-36 | Гак-Скоба |
4. Буксирувальні ремені 14,0 т
Для автобусів і вантажівок загальною масою до 14 000 кг.
Виготовлені із жовтої поліестерової стрічки шириною 90 мм з критичним навантаженням 20 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT41 | БР-41 | Петля-Петля |
AT42 | БР-42 | Петля-Гак |
AT43 | БР-43 | Гак-Гак |
AT44 | БР-44 | Петля-Скоба |
AT45 | БР-45 | Скоба-Скоба |
AT46 | БР-46 | Гак-Скоба |
5. Буксирувальні ремені 18,0 т
Для автобусів, вантажівок, дорожньої техніки загальною масою до 18 000 кг.
Виготовлені із сірої поліестерової стрічки шириною 120 мм з критичним навантаженням 28 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT51 | БР-51 | Петля-Петля |
AT52 | БР-52 | Петля-Гак |
AT53 | БР-53 | Гак-Гак |
AT54 | БР-54 | Петля-Скоба |
AT55 | БР-55 | Скоба-Скоба |
AT56 | БР-56 | Гак-Скоба |
6. Буксирувальні ремені 25,0 т
Для тягачів, автовозів, тракторів, та іншої важкої техніки загальною вагою до 25 000 кг.
Виготовлені із жовтої поліестерової стрічки шириною 90 мм з критичним навантаженням 40 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT61 | БР-61 | Петля-Петля |
AT62 | БР-62 | Петля-Гак |
AT63 | БР-63 | Гак-Гак |
AT64 | БР-64 | Петля-Скоба |
AT65 | БР-65 | Скоба-Скоба |
AT66 | БР-66 | Гак-Скоба |
7. Буксирувальні ремені 35,0 т
Для тягачів, автовозів, тракторів, та іншої важкої техніки загальною вагою до 35 000 кг.
Виготовлені із сірої поліестерової стрічки шириною 120 мм з критичним навантаженням 55 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT71 | БР-71 | Петля-Петля |
AT72 | БР-72 | Петля-Гак |
AT73 | БР-73 | Гак-Гак |
AT74 | БР-74 | Петля-Скоба |
AT75 | БР-75 | Скоба-Скоба |
AT76 | БР-76 | Гак-Скоба |
8. Буксирувальні ремені 40,0 т
Для автопоїздів, тракторів та іншої важкої техніки загальною вагою до 40 000 кг.
Виготовлені із червоної поліестерової стрічки шириною 150 мм з критичним навантаженням 60 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT81 | БР-81 | Петля-Петля |
AT84 | БР-84 | Петля-Скоба |
AT85 | БР-85 | Скоба-Скоба |
9. Буксирувальні ремені 45,0 т
Для автопоїздів, комбайнів, військової та іншої важкої техніки загальною вагою до 45 000 кг.
Виготовлені із коричневої поліестерової стрічки шириною 180 мм з критичним навантаженням 70 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
AT91 | БР-91 | Петля-Петля |
AT92 | БР-92 | Петля-Гак |
AT95 | БР-95 | Скоба-Скоба |
10. Буксирувальний ремінь 60,0 т
Для автопоїздів, комбайнів, військової та іншої важкої спецтехніки вагою до 60 000 кг.
Виготовлені із голубої поліестерової стрічки шириною 240 мм з критичним навантаженням 90 000 кг.
Артикул | Серія | Комплектація |
---|---|---|
ATA1 | БР101 | Петля-Петля |