Сайт виробничої компанії "СКІФ ІНВЕСТ"Сайт компанії "СКІФ ІНВЕСТ"
UA | RU
Сайт компанії "СКІИФ ІНВЕСТ"
UA | RU
Час роботи:
Пн-Пт:
09:00 – 18:00
Сб, Нд: вихідний
Пн-Пт:
09:00–18:00
г.Київ
(044) 360-88-39
(095) 233-55-53
(067) 539-45-30
г.Одеса
(068) 144-29-44
(095) 477-55-55
Головний офис
м. Кривий Ріг
(098) 308-00-08
(050) 308-99-08
міні АТС:
(096) 409-49-14
(050) 109-49-14
м.Кривий Ріг:
м.Київ:
м.Одеса:
(098) 308-00-08
(044) 360-88-39
(048) 750-23-19

Головна Ремені кріплення — Буксирувальні ремені

Буксирувальні ремені

Шановні автолюбителі!

Ви зайшли на сайт компанії «СКІФ ІНВЕСТ» м.Кривий Ріг, вітчизняного лідера з виробництва вантажопідйомних стропів і такелажного оснащення. Виробами нашого виробництва підіймають і кріплять вантажі на заводах, будівельних майданчиках, портах, транспорті, побудовані ряд об'єктів до ЄВРО-2012. Скрізь, де б не використовувалися наші вантажопідйомні стропи та оснащення - їм довіряють виконання найскладніших і відповідальних завдань з тієї лише причини, що вони виготовлені з надміцних матеріалів, здатних витримувати багаторазові навантаження і жорсткі режими експлуатації.
Досить часто в компанію «СКІФ ІНВЕСТ» зверталися власники позашляховиків, вантажівок, автобусів з проханням пошити буксирувальний ремінь за індивідуальним замовленням на основі вантажопідйомної стрічки, оскільки тими ременями, що повсюдно представлені на АЗС, авторинках і полицях супермаркетів в красивій упаковці неможливо буксирувати нічого важчого середньорозмірного седана. У зв'язку з цим, підприємство «СКІФ ІНВЕСТ» та торгова марка www.takelag.com.ua вирішила втілити в життя ідею серійного виробництва надійних і довговічних буксирувальних ременів на основі стрічки, яка застосовується для виготовлення текстильних стропів.
Сьогодні ми пропонуємо Вашій увазі 54 типа !!! ременів для буксирування власного виробництва з різними видами фітингів, встановлених в петлях ременя для застосування в самих різних видах транспорту. У нас можна купити трос буксирувальний для вантажівок і автобусів, буксирувальний стрічковий трос для позашляховиків і кросоверів, надміцний буксирувальний автомобільний ремінь для тягачів, самоскидів, військової техніки. Кількість до замовлення - від 1 одиниці.

Виконання буксировочный ремень петля-петля буксировочный ремень петля-гак буксировочный ремень гак-гак буксировочный трос петля-скоба трос для буксировки скоба-скоба трос для буксировки гак-скоба
для легкових автомобілів класу А, B, C, D, E загальною масою до 2 500 кг
Позначення, фітинги БР 11
(Петля-Петля)
БР 12
(Петля-Гак)
БР 13
(Гак-Гак)
БР 14
(Петля-Скоба)
БР 15
(Скоба-Скоба)
БР 16
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 50 мм
Критичне навантаження 4 000 кг
для автомобілів класу E, SUV, MPV, позашляховиків, мікроавтобусів загальною масою до 5 000 кг
Позначення, фітинги БР 21
(Петля-Петля)
БР 22
(Петля-Гак)
БР 23
(Гак-Гак)
БР 24
(Петля-Скоба)
БР 25
(Скоба-Скоба)
БР 26
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 50 мм
Критичне навантаження 8 000 кг
для міських вантажівок, малих автобусів загальною масою до 8 000 кг
Позначення, фітинги БР 31
(Петля-Петля)
БР 32
(Петля-Гак)
БР 33
(Гак-Гак)
БР 34
(Петля-Скоба)
БР 35
(Скоба-Скоба)
БР 36
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 60 мм
Критичне навантаження 14 000 кг
для автобусів і вантажівок загальною масою до 14 000 кг
Позначення, фітинги БР 41
(Петля-Петля)
БР 42
(Петля-Гак)
БР 43
(Гак-Гак)
БР 44
(Петля-Скоба)
БР 45
(Скоба-Скоба)
БР 46
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 90 мм
Критичне навантаження 20 000 кг
для автобусів, вантажівок, дорожньої техніки загальною масою до 18 000 кг
Позначення, фітинги БР 51
(Петля-Петля)
БР 52
(Петля-Гак)
БР 53
(Гак-Гак)
БР 54
(Петля-Скоба)
БР 55
(Скоба-Скоба)
БР 56
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 120 мм
Критичне навантаження 28 000 кг
для тягачів, автовозів, тракторів, та іншої важкої техніки загальною вагою до 25 000 кг
Позначення, фітинги БР 61
(Петля-Петля)
БР 62
(Петля-Гак)
БР 63
(Гак-Гак)
БР 64
(Петля-Скоба)
БР 65
(Скоба-Скоба)
БР 66
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 90 мм
Критичне навантаження 40 000 кг
для тягачів, автовозів, тракторів, та іншої важкої техніки загальною вагою до 35 000 кг
Позначення, фітинги БР 71
(Петля-Петля)
БР 72
(Петля-Гак)
БР 73
(Гак-Гак)
БР 74
(Петля-Скоба)
БР 75
(Скоба-Скоба)
БР 76
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 120 мм
Критичне навантаження 55 000 кг
для автопоїздів, тракторів та іншої важкої техніки загальною вагою до 40 000 кг
Позначення, фітинги БР 81
(Петля-Петля)
БР 82
(Петля-Гак)
БР 83
(Гак-Гак)
БР 84
(Петля-Скоба)
БР 85
(Скоба-Скоба)
БР 86
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 150 мм
Критичне навантаження 60 000 кг
для автопоїздів, комбайнів, військової та іншої важкої техніки загальною вагою до 45 000 кг
Позначення, фітинги БР 91
(Петля-Петля)
БР 92
(Петля-Гак)
БР 93
(Гак-Гак)
БР 94
(Петля-Скоба)
БР 95
(Скоба-Скоба)
БР 96
(Гак-Скоба)
Стрічка (колір, ширина) 180 мм
Критичне навантаження 70 000 кг

Умовне позначення буксирувального ременя: БР SM/L, де:
БР - буксирувальний ремінь
S - серія буксирувального ременя щодо його руйнівного навантаження:
   «1» - 4 000 кг
   «2» - 8 000 кг
   «3» - 14 000 кг
   «4» - 20 000 кг
   «5» - 28 000 кг
   «6» - 40 000 кг
   «7» - 55 000 кг
   «8» - 60 000 кг
   «9» - 70 000 кг
М - модифікація ременя, що несе інформацію про комплектації ременя гаками, скобами:
   «1» - петля-петля
   «2» - петля-гак
   «3» - гак-гак
   «4» - петля-скоба
   «5» - скоба-скоба
   «6» - гак-скоба
L - довжина ременя в мм
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені величини робочих і критичних навантажень ременів є розрахунковими виходячи з характеристик стрічок і фітингів, які ми використовуємо у виробництві. Наші рекомендації і гарантії щодо застосування ременів у тому чи іншому вигляді транспортного засобу розраховані на звичайні умови буксирування по асфальтованих дорогах загального користування з урахуванням стандартних кутів нахилу дорожнього полотна. Для випадків використання буксирувальних ременів ТМ takelag.com.ua в аварійних або екстремальних умовах, де можуть мати місце часті або різкі динамічні ривки при подоланні додаткових перешкод у вигляді ровів, заметів, грязьових і водних перешкод, ми рекомендуємо зупинити свій вибір на ремені вищої серії.

П'ять простих причин зупинити свій вибір на буксирувальному тросі нашого виробництва:

1. Буксирувальний ремінь (трос для буксирування) виготовлений у відповідності з ДСТУ 1895-92 зі стрічки і комплектуючих, що застосовуються при виробництві вантажопідіймальних строп і ми гарантуємо запас міцності ременя = не менше 1,5 до маси Вашого авто.
2. Можливість замовлення ременя будь-якої довжини і установки в петлі ременя різних такелажних фітингів, на Ваш вибір. (гаки, скоби).
3. Ремінь (трос буксирувальний) укомплектований світловідбиваючими прапорцями і відповідає вимогам ПДР (п.23.3, п.30.5.).
4. Ремінь поставляється у фірмовій сумці або мішку.
5. Ми не конкуруємо з «дешевим ширвжитком». Ціни на наші вироби об'єктивно дещо вищі, але в них немає спекулятивної складової. У числі своїх клієнтів ми бачимо тих, хто розділяє думку про те, що радість від низької ціни триває набагато менше, ніж розчарування від низької якості.