Сайт виробничої компанії "СКІФ ІНВЕСТ"Сайт компанії "СКІФ ІНВЕСТ"
UA | RU | EN
Сайт компанії СКІФ ІНВЕСТ
UA | RU | EN
Час роботи:
Пн-Пт:
08:00 – 18:30
Сб, Нд: вихідний
Пн-Пт:
08:00–18:30
м.Київ
(095) 233-55-53
(095) 235-24-44
(067) 524-77-67
м.Одеса
(068) 144-29-44
(095) 477-55-55
Головний офіс
м. Кривий Ріг
(098) 308-00-08
(050) 308-99-08
міні АТС:
(096) 409-49-14
(050) 109-49-14
м.Кривий Ріг:
м.Київ:
м.Одеса:
(098) 308-00-08
(095) 235-24-44
(095) 477-55-55

Вироби з канатів та тросів / Комплектуючі до стропів

Починаючи з 2015 року, при виготовленні канатних строп, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» керується адаптованими в Україні європейськими стандартами ДСТУ EN 13414-1, ДСТУ EN 13414-2, ДСТУ EN 13414-3, які зобов'язують виробника забезпечувати запас міцності стропів не менше 5: 1.

Під запасом міцності слід розуміти відношення розривного навантаження стропа до його робочого (паспортного). Наприклад, строп вантажопідйомністю 2,0 тонни повинен розірватися при критичному навантаженні не менше 10,0 тонн.

Дотримуючись вимог профільного стандарту ДСТУ EN 13414, для виробництва канатних стропів, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» використовує світлі сталеві канати конструкцій 6х19 та 6х36 з м'яким органічним або синтетичним осердям, який забезпечуює стропу достатню гнучкість. Також, ми принципово не використовуємо у виробництві змащені канати, а працюємо виключно з канатами без зовнішнього консерваційного мастила, які в процесі майбутньої експлуатації не будуть залишати характерних слідів на вантажі та спецодязі ваших робітників.

І звичайно ж, такелажная фабрика «СКІФ ІНВЕСТ» використовує в своєму виробництві тільки нові сталеві канати, які ми регулярно купуємо оптовими партіями в діапазоні розмірів 2,0 - 65,0 мм на канатних заводах України, РФ, Кореї, Індії і т.д . Смішно про це говорити, але причиною нашого акценту на цьому питанні є часті випадки продажу в інтернеті стропів за дуже «привабливими цінами», які насправді виготовлені в гаражі з б/в канатів, та які вже відпрацювали свій перший термін на портових кранах. Будьте уважні, довіряйте професіоналам!

Звичайно, піддаються. Звертаємо Вашу увагу на те, що сталеві канати виготовляються з високовуглецевих марок сталей, тому під впливом води й вологи вони іржавіють досить швидко. Працювати канатними стропами можна практично де завгодно, але зберігати їх бажано в сухих приміщеннях.

Обидва методи формування петлі по суті є рівноцінними та однаково надійними. Однак, в серії профільних стандартів ДСТУ EN 13414 сказано, що при виборі каната для виготовлення стропа методом пресового обтиску в алюмінієву втулку слід застосовувати понижуючий коефіцієнт = 0,9. Для стропів тієї ж вантажопідйомності, де петлі будуть сформовані шляхом ручного заплетіння, повинен бути використаний канат більшого діаметру, оскільки до такого методу застосовується вже понижуючий коефіцієнт = 0,8. З цього випливає наступне: при однаковій паспортній вантажопідйомності, заплетений строп повинен бути товще, важче й трохи дорожче свого обжатого побратима.

Варто зазначити, що сьогодні в конкурентній боротьбі й в гонитві за низькою ціною, багато виробників в Україні ігнорують цю норму безпеки. Замовчуючи про факт використання канатів більш тонких діаметрів з меншими розривними характеристиками та користуючись відсутністю належної «профільної обізнаності» у потенційних замовників, на ринок поставляється досить багато канатних строп, які не відповідають нормам безпеки. Працювати такими виробами категорично небезпечно. При виборі постачальника вантажозахоплювальних пристроїв компанія «СКІФ ІНВЕСТ» радить підходити відповідально. Перевіряйте вибірково куплені стропи на випробувальному стенді!

Да, конечно изменяется. При строповке грузов, стропальщику обязательно знать и учитывать понижающие/повышающие коэффициенты изменения грузоподъемности простейших петлевых стропов. К примеру, при строповке груза "в обхват", грузоподъемность стропа увеличивается вдвое, а при строповке "на удавку" уменьшается на 20%.

Более наглядно о зависимости грузоподъемности стропов от способа строповки, Вы можете ознакомиться на странице нашего сайта: "Стропы канатные".

Наша відповідь однозначна. Коли є можливість вибору - потрібно вибирати стропи, де петлі обтиснуті втулкою. Це сучасний та технологічний метод формування петель стропа, який відбувається в спеціальному тихохідному пресі під великим зусиллям. Машинний спосіб виробництва виключає вплив людського фактора на процес, а отримані вироби будуть більш безпечними та естетичними на вигляд.

У свою чергу, при ручному методі заплетіння петель стропа, як відомо, неможливо уникнути виступаючих гострих кінців дроту. Дуже часто цей «нюанс» є причиною травматизму робочого персоналу, а також перваних рукавиць або спецодягу. Також, в рідкісних випадках обертання підвішеного вантажу навколо своєї осі може статися мимовільне розплітання стропа, що призведе до падіння вантажу. Заплетений строп зручний лише тільки в тих випадках, коли його необхідно висмикувати за одну петлю з-під вантажу. Однак, дана маніпуляція є грубим порушенням техніки безпеки.

У підсумку, єдиним виправданням використання канатного заплетеного стропу може бути терміновість проведення вантажопідйомних робіт, коли немає часу на звернення в спеціалізовану компанію. У таких випадках, зазвичай, знайдуться умільці, які готові допомогти  перетворити шматок каната в строп.

Канатні стропи типів 1СК - 4СК, які часто називають «павуками» через їх багатовіткову конструкцію, ми виготовляємо тільки методом обтиску у алюмінієву втулку. Оскільки конструкція «павуків» має на увазі установку коушів в петлі, домогтися їх надійної фіксації при ручному заплетінню неможливо. Рано чи пізно, під навантаженням коуш випаде з петлі, тим самим порушить загальну цілісність стропа. Після цього строп повинен бути відбракований. Тому заплітати павуки - вчорашній день!

За замовчуванням, в канатні стропи стандартного виконання 1СК, 2СК, 3СК, 4СК ми встановлюємо надійні гаки класу G80 типів SL-013 або А320 відповідної вантажопідйомності. На Вашу вимогу, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» може встановити в петлі стропа все що завгодно. З широким складським асортиментом такелажних ланок, скоб, всіляких гаків, захоплювачів і т.д., Ви зможете ознайомитися в розділі нашого сайту «Комплектуючі до стропів». У цьому питанні ми керуємося положеннями серії профільних стандартів ДСТУ EN 13414, які регламентують вимоги до вищевказаних текелажних елементам.

Так, це в принципі можливо. Однак, найближче повноцінне виробництво чалочних гаків марки КЧ і ланок марок Т, РТ, які виготовляються за старими радянськими ГОСТами знаходиться в Росії. Крім того, якість такого такелажу залишає бажати кращого, а його зовнішній вигляд, вага, забарвлення - просто морально застаріли.

На складах такелажної фабрики «СКІФ ІНВЕСТ» всеж-таки присутній обмежений асортимент ГОСТ-івських комплектуючих для особливих цінителів «радянського минулого», але в цілому ми орієнтовані на роботу з гаками, ланками, ланцюгами, скобами і т.д. класу G80, які відповідають європейським стандартам EN1677 і EN13889 і широко використовуються у всьому світі.

Для початку, Ви повинні розуміти, що канатний вантажопідйомний строп - це досить міцний, надійний й витривалий виріб. Знос складових частин стропу в період його помірного використання, як правило, відбувається рівномірно. Тому, частковий ремонт стропу найчастіше просто не має сенсу, оскільки порветься він у шншому слабкому, "не відремонтованому» місці.

Ремонт стропу дійсно може знадобитися і буде виправданий в тих випадках, коли через неправильне стропування вантажу, яка потягнуло за собою нерівномірний розподіл навантажень на гілки стропа, стався обрив однієї з них. У підсумку, здійснення ремонту стропів розглядається нами в кожному конкретному випадку індивідуально.

Звичайно. Наша відмінна перевага полягає саме в тому, що компанія «СКІФ ІНВЕСТ» береться за виконання всіляких нестандартних замовлень, які не суперечать законам фізики та здоровому глузду. У нашій історії ми виготовляли канатні огорожі для зоопарків, шестигілкові стропи-павуки з уравнюваючими блоками, канатні розтяжки для вишок мобільного зв'язку та безліч інших складних й специфічних замовлень. Також дуже часто бувають випадки, коли наші фахівці, ознайомившись з ескізом виробу й зрозумівши суть проблеми Замовника, пропонують інший, більш простий і надійний спосіб її вирішення.

Телефонуйте нам. Діліться своїми проблемами, ставте завдання.

Звичайно. Компанія «СКІФ ІНВЕСТ», одна з не багатьох компаній в Україні, яка має на виробництві власну спеціально-обладнану ділянку випробувань. Протягом багатьох років, ми щодня проводимо десятки випробуваннь різноманітних виробів на міцність, що дало нам можливість накопичити унікальний досвід в даному питанні. Дивлячись на порваний строп, канат, ремінь, зламані захоплювачі, талі або інші вантажопідйомні пристрої, фахівці  компанії досить точно можуть припустити можливий характер проведення робіт та причини, що призвели до обриву стропа або виходу з ладу вантажопідйомного механізму.

Відповідно до вимог стандарту ДСТУ EN 13414-2, кожен строп зобов'язаний мати добре закріплену металеву бирку, яка повинна містити наступну інформацію про строп:

  • вантажопідйомність стропа;
  • логотип або назва підприємства - виробника;
  • порядковий (ID) номер стропа;
  • стандарт, якому відповідає даний строп.

Для багатовіткових строп (павуків) на бирку повинні бути нанесені дві вантажопідйомності стропа при різних кутах нахилу гілок (0-45 та 45-60 градусів відповідно). Нанесення на бирку додаткової інформації про дату виробництва, довжину стропа, тощо, допускається, але не є обов'язковим. Також, кожен строп або партія однотипних стропів повинна супроводжуватись паспортом, в якому має зазначатися більш докладна інформація про строп. Це є обов'язковою вимогою стандарту.

Варто відзначити, що металева бирка є слабким місцем стропа. Вона досить швидко іржавіє, а нанесена інформація про строп стає нерозбірливою або зовсім згодом зникає. У таких випадках, строп повинен бути відбракований і передчасно вилучений з експлуатації, не досягнувши свого природного зносу.

Вирішуючи цю проблему, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» встановлює «за замовчуванням» в свої багатовіткових стропи (павуки 2СК, 3СК, 4СК) великі алюмінієві бирки, які не схильні до корозії. Ми використовуємо комп'ютеризоване промислове гравіювання, що дозволяє швидко і розбірливо наносити необхідну інформацію на бирки стропів. У тому числі з цієї причини, наші вироби служать значно довше.

Будь ласка, зверніть увагу, на бирки ваших стропів. Чи розбере чітко на ній Ваш працівник інформацію про вантажопідйомність стропу перед його використанням?

 

Відповідно до вимог «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», а також вимог НПАОП 0.00-1.01-07, перед використанням вантажопідіймальних строп стропальники чи інші відповідальні особи зобов'язані їх ретельно оглянути.

При постійній експлуатації, вибракування строп повинно проводитися регулярно, а отримані результати огляду повинні заноситися в журнал. Персонал ІТП, що відповідає за утримання вантажопідіймальних механізмів в робочому стані, повинні проводити огляд вантажопідіймальних строп кожні 10 днів. Коли стропи використовуються рідко, огляд проводиться безпосередньо перед їх експлуатацією.

При огляді канатних строп, основну увагу потрібно звертати на стан тросів, місць заплетення або обтиску тросів втулкою, гаків, ланок, підвісок. При наявності будь-якого із зазначених нижче дефектів, канатні стропи повинні бути негайно вилучені з експлуатації:

  • Відсутня або пошкоджена бирка на стропі;
  • Число видимих ​​обривів зовнішніх дротів каната перевищує:
    - на ділянці стропа рівному трьом діаметрам каната - 4 шт.
    - на ділянці стропа рівному шести діаметрам каната - 6 шт.
    - на ділянці стропа рівному тридцяти діаметрами каната - 16 шт.
  • Наявність вузлів, зламів, перегинів на тілі стропа;
  • Зменшення діаметра каната через спрацювання або корозії на 7% і більше;
  • Зменшення діаметра зовнішніх дротів через спрацювання або корозії на 40% і більше;
  • Зменшення діаметра каната на 10% через пошкодження сердечника;
  • Обрив хоча-б одного пасма;
  • Видавлювання осердя;
  • Пошкодження через вплив високої температури або електричного дугового розряду;
  • Деформація коуша або знос його перетину, більш ніж на 15%;
  • Тріщини на обпресувальна втулки;
  • На гаках або інших захватних елементах відсутні запобіжні замки;
  • Відсутня паспорт на строп.
  • На вантажно-розвантажувальних елементах канатного стропа (ланки, гаки, підвіски) неприпустимі:
  • Тріщини будь-яких розмірів, розшарування, надриви і волосовини;
  • Знос поверхні. Наявність вм'ятин, які привели до зменшення площі поперечного перерізу елемента стропа на 10% і більше;
  • Деформації, що призводять до зміни розмірів елемента стропа більш ніж на 3%;
  • Пошкодження кріплень такелажних елементів і різьбових з'єднань;

Ремонтувати канатний строп самостійно забороняється. Зверніться в компанію «СКІФ ІНВЕСТ» для проведення контрольних випробувань і професійного ремонту по заміні зношених частин. Наші телефони: (098) 308-00-08, (050) 308-99-08.

Відповідь на це питання лежить в підручнику фізики за восьмий клас. Вантажопідйомність гілок канатного павука зменшуються в залежності від кута їх відхилення від умовної вертикалі. Наприклад, при роботі стропом з кутом відхилення гілок = 45°, вантажопідйомність кожної гілки і павука в цілому повинна бути зменшена на коефіцієнт К = cos 45 ° = 0.71. Таким чином, канатний строп конструкцією 4СК, що складається з чотирьох гілок вантажопідйомністю = 2,0 тн. матиме паспортну вантажопідйомність вирахувану за формулою: 2,0 х 4 х 0,71 = 5,67 тн.

При роботі павуком 4СК з кутом відхилення гілок від вертикалі в діапазоні 45° - 60°, вантажопідйомність виробу повинна бути зменшена на коефіцієнт К = cos 60° = 0.5. Таким чином, канатний строп конструкцією 4СК, що складається з чотирьох гілок вантажопідйомністю = 2,0 тн. матиме паспортну вантажопідйомність вирахувану за формулою: 2,0 х 4 х 0,5 = 4,0 тн.

Так. Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» має великий досвід виготовлення вантових конструкцій. Ми беремося як ремонтувати, так й виготовити абсолютно новий вант. Під ремонтом ми розуміємо виготовлення копії вантового стропа шляхом заміни каната та установки в його петлі Ваших старих вантових коушів.

Виготовлення повністю нової вантової розтяжки має на увазі ще й заміну зношених литих вантових коушів, що відповідають стандарту DIN 3091 і ДСТУ EN 13411-1. Оскільки, найчастіше нам доводиться виготовляти ванти для кранового господарства часів Радянського Союзу, така робота вимагає додаткового узгодження з Замовником ряду технічних параметрів й розмірів. Посадкові отвори зазначених вантових коушів зазвичай нами розточуються до потрібного діаметру, або комплектуються перехідною втулкою. Більш детальну інформацію Ви зможете отримати на сторінці "Коуші" нашого сайту або у наших менеджерів за тел: (098) 308-00-08, (050) 308-99-08

Володіючи певними навичками та маючи поруч необхідні матеріали й інструмент, змайструвати елементарний канатний строп можливо. Точно так же самостійно можна зробити ще багато всього корисного: сходи, бетономішалку, глиняний посуд і т.д. Однак відповідальність перед оточуючими людьми за безпеку Вашої конструкції буде лежати повністю на Вас.

Хочемо нагадати, що виготовлення стропів - вид діяльності, який контролюється Державною інспекцією з праці та певний час потрапляючий під отримання спеціального Дозвілу.


fb