Сайт виробничої компанії "СКІФ ІНВЕСТ"Сайт компанії "СКІФ ІНВЕСТ"
UA | RU | EN
Сайт компанії СКІФ ІНВЕСТ
UA | RU | EN
Час роботи:
Пн-Пт:
09:00 – 18:00
Сб, Нд: вихідний
Пн-Пт:
09:00–18:00
м.Київ
(095) 233-55-53
(095) 235-24-44
(067) 524-77-67
м.Одеса
(068) 144-29-44
(095) 477-55-55
Головний офіс
м. Кривий Ріг
(098) 308-00-08
(050) 308-99-08
міні АТС:
(096) 409-49-14
(050) 109-49-14
м.Кривий Ріг:
м.Київ:
м.Одеса:
(098) 308-00-08
(095) 235-24-44
(095) 477-55-55
telegram facebook youtube instagram

Стяжні і автовозні ремені

1. З якої стрічки Ви виготовляєте ремені і яке навантаження вони витримують?

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» виготовляє весь існуючий спектр стяжних ременів. При виготовленні стяжних ременів ми використовуємо високоякісну поліестерову стрічку імпортного виробництва шириною: 1”, 1,5”, 2”, 3”, 4” відповідно (25, 38, 50, 75, 100 мм). Ремені, виготовлені нашим підприємством, мають діапазон робочих навантажень: 1,5 – 10,0 тонн. Більш докладно про типи, види і конструкціях ременів, Ви зможете ознайомитися на нашому сайті в розділі «Стяжні і автовозні ремені».

2. Чи відповідають Ваші ремені євро стандартам і чи можу я з ними «виїжджати» за кордон України?

Це важливе питання. Дійсно, транспортне законодавство Євросоюзу досить суворо регламентує правила перевезення вантажів. Дорожня поліція звертає увагу і жорстко штрафує водіїв вантажівок у випадках порушення правил кріплення і перевезення вантажів. В тому числі, перевірці можуть бути підлягати і самі ремені, як засоби кріплення і основний елемент безпеки. Тому, розуміючи проблематику питання, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» спочатку була орієнтована на виготовлення засобів кріплення, які цілком відповідають вимогам європейських стандартів.

Сьогодні ми виробляємо стяжні і автовозні ремені відповідно профільним стандартам EN 12195-2. Наші ремені пошиті зі стрічки підвищеної щільності, мають обов'язкове загальноприйняте європейське маркування англійською мовою. Якість нашої продукції нічим не поступається європейським виробникам, відрізнити її досить складно. Ременями ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» укомплектовані сотні вантажних машин, що працюють на міжнародних маршрутах.

3. Яка стандартна і максимальна довжина ременів?

Постійно на складі ми тримаємо ремені стандартних довжин: 8, 10, 12 метрів. У той же час, ми постійно виконуємо індивідуальні замовлення на пошиття ременів інших нестандартних довжин. У цьому немає ніяких обмежень, довжина ременя може бути замовлена в діапазоні: 1 – 50 метрів.

4. Як сильно тягнуться Ваші ремені

Один з найбільш важливих питань, яке найчастіше зустрічається. Дійсно, коефіцієнт розтягування стрічки є мало не найголовнішим показником якості стяжних ременів. Всі розуміють, що стрічка це синтетичний матеріал, і як будь-яка синтетика, природним чином, піддається невеликому розтягуванню під навантаженням. Питання в іншому: на скільки сильно? Якщо текстильній стрічці властиво сильно тягнутися, це створює серйозні труднощі при монтажі і натяжки ременя і в цілому нівелює сам сенс кріплення вантажу. До речі, саме якість стрічки є основною складовою вартості стяжного ременя. Не купуйте дешеві ремені - Ви даремно витратите гроші! Водії довгомірів нас зрозуміють ...

У своїй історії виробництва, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» експериментувала з текстильними стрічками різних властивостей. Сьогодні ми використовуємо дорогу стрічку підвищеної щільності з високими показниками робочих характеристик, коефіцієнт розтягування якої не перевищує 4%. У зв'язку з цим, власні стяжні ремені ми відносимо до високого споживчого сегменту.

5. Чи можна у Вас придбати окремі частини ременів?

Так, звичайно. Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» реалізовує всі комплектуючі до стяжних ременів, а також проводить ремонт і виготовлення окремих частин стяжних ременів. Звертайтеся!

6. Які види фітингів можна встановити в ремінь?

ТОВ «СКІФ ІНВЕСТ» в якості кінцевих фітингів встановлює кілька видів гаків, а також D-образні ланки. Для кільцевої конструкції ременя, замість класичного храповика - тріскачки, ми пропонуємо замки - затискачі і замки - пряжки для ручної затяжки. Більш детально про конструкції, типи і комплектації стяжних ременів, Ви зможете ознайомитися на нашому сайті в розділі «Стяжні і автовозні ремені».

7. Як я можу захистити ремінь в місці зіткнення з вантажем?

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує цілий асортимент захисних аксесуарів для стяжних ременів:

  • Пересувні гумові накладки;
  • Кутові пластикові протектори;
  • ПВХ - чохли будь-якої замовленої довжини.

8. Мені потрібно тягнути коробки (мішки) на піддоні. Що порадите?

Ідеальним рішенням для склеювання картонних коробок, мішків, інших однотипних предметів між собою є кільцевий стягнутий ремінь, укомплектований замком-зажимом. У випадках, коли немає необхідності використовувати ремінь в межах його критичних навантажень, ми рекомендуємо використовувати саме такі ремені, які відрізняються низькою вартістю і простотою використання. Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» виготовить для Вас подібні ремені будь-якої довжини.

9. Що таке «автовозний ремінь» і для чого він потрібен?

Автовозний ремінь є різновидом стяжного ременя особливої конструкції, який застосовується строго для кріплення колісної техніки при перевезенні на автовозних і залізничних платформах. Більш докладно про автовозних ременях на нашому сайті.

10. Де застосовується однопалий поворотний крюк?

Однопалий поворотний крюк застосовується в деяких конструкціях автовозних ременів в якості кінцевого елемента для зачеплення таких ременів за платформу автовозу, у якій кріпильні отвори відповідного «круглого» типу.

11. Який гак більш зручний (практичний) для автовозного ременя?

Відповідь однозначна. Більш зручним і практичним кінцевим елементом автобусного ременя є однопалий поворотний крюк. Крім класичної установки, такий гак може встановлюватися безпосередньо на храповик - натягувач (тріскачки), скорочуючи плече короткої частини ременя. Однопалого поворотний крюк, встановлений на довгій частині ременя, вберігає стрічку від передчасного зносу за рахунок її контакту з обертовою втулкою гака.

12. Який варіант протиковзких протекторів для автовозних ременів більш ефективний?

Наша відповідь однозначна. Суцільний гумовий протектор довжиною 750 мм буде більш ефективним, а також більш надійним і довговічним у порівнянні з варіантом застосування трьох пластикових накладок.


fb