Сайт виробничої компанії "СКІФ ІНВЕСТ"Сайт компанії "СКІФ ІНВЕСТ"
UA | RU | EN
Сайт компанії СКІФ ІНВЕСТ
UA | RU | EN
Час роботи:
Пн-Пт:
09:00 – 18:00
Сб, Нд: вихідний
Пн-Пт:
09:00–18:00
м.Київ
(095) 233-55-53
(095) 235-24-44
(067) 524-77-67
м.Одеса
(068) 144-29-44
(095) 477-55-55
Головний офіс
м. Кривий Ріг
(098) 308-00-08
(050) 308-99-08
міні АТС:
(096) 409-49-14
(050) 109-49-14
м.Кривий Ріг:
м.Київ:
м.Одеса:
(098) 308-00-08
(095) 235-24-44
(095) 477-55-55
telegram facebook youtube instagram

Інвентар для монтажу сцен

З самого початку, давайте з'ясуємо питання про те, чому стропи, які застосовуються для безпечного монтажу сцен та сценічного обладнання називають "спансетами". Все просто. Точно так, як і офісні копіювальні апарати часто називають "ксероксами", професіонали індустрії розваг на своєму лексиконі назвали унікально-міцний синтетичний кільцевої вантажопідйомний строп - "спансетом". Слово "спансет" бере свій початок від німецької фірми "Spanset", яка багато років тому перша запропонувала ринку подібні вироби в чорному кольорі. Як це часто буває в сучасному світі, новаційні продукти багато виробників змогли повторити та й поліпшити. Тому, на протязі 5 років, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" виробляє на своїй фабриці широкий асортимент різних спансет-стропів різних довжин, конструкцій, вантажопідйомностей під власною торговою маркою "Blackline".

Ті, хто є нашими замовниками знають, що ми виробляємо "спансети" в двох модифікаціях:

  • "М'які" кільцеві стропи на основі поліестерового волокна;
  • "Жорсткі" кільцеві стропи на основі тонких сталевих оцинкованих тросів.

Якість наших продуктів відповідає європейським аналогам, при цьому їх вартість істотно дешевше. Крім того, своїм замовникам компанія "СКІФ ІНВЕСТ" може запропонувати індивідуальні рішення, виходячи зі специфіки майбутніх монтажних робіт. Більш докладно про технічні характеристики наших виробів, Ви зможете ознайомитися тут. Звертайтесь!

На перший погляд вироби дуже схожі. На вигляд, вони обидва являють собою замкнутий в кільце чорний чохол-оболонку шириною 40-50 мм, в якому знаходиться несучий вантажопідйомний матеріал. Варто взяти в руки кожен виріб, відразу стає зрозумілим що знаходиться всередині:

  • Строп СТКК (строп текстильний кільцевий круглопрядний). Легкий, м'який, добре гнеться. Виготовляється на основі високоміцних поліестерових волокон. Поряд із зазначеними перевагами, на жаль, цей вид спансет-стропа має свої недоліки. Матеріал з якого він виготовлений, має низьку температуру плавлення (близько 250°С). Оскільки, в більшості країн діють суттєві приписи по пожежної безпеці, тому даний тип стропу не бажано використовувати на заходах з використанням піротехніки, теплових спецефектів та поблизу інших джерел тепла, які встановлені на сцені. Застосування спансет-стропів з синтетичним осереддям дозволяється при використанні вторинної страховки металевим стропом або ланцюгом. Даний вид стропів виробляється згідно вимог ДСТУ EN 1492-2, фактор безпеки 7:1.
  • Строп СККК (строп канатний кільцевий круглопрядний). Виготовляється на основі незаймистого осереддя зі сталевого тросу. Менш м'який, має властивість до пружинним деформацій, досить легкий. На відміну від свого синтетичного аналога, не вимагає при монтажі додаткової страховки завдяки своїй теплостійкості. Виготовляється згідно вимог EN 13414-1, EN 13411-1 фактор безпеки 5:1.

Найчастіше в індустрії розваг використовуються стропи вантажопідйомністю 0,5 - 2,0 тони. На вимогу замовника ми можемо в індивідуальному порядку виготовити строп більшої вантажопідйомності. Відносно довжини стропа, враховуючи технології виробництва, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" може виготовити чорні спансети в діапазоні довжин від 500 - 25 000 мм (0,5-25 метрів).

Дуже часто буває, що монтажем сцен та обладнання займаються відразу кілька компаній. Після проведення заходу починається зворотний процес демонтажу. При відсутності зайвого часу, кожній компанії важливо розуміти та мати швидку можливість розділяти власний інвентарь від чужого. Ми знаємо проблему, коли "no name" стропи ставали причиною нестач, крадіжок та інших непотрібних конфліктних ситуацій між монтажниками різних івент-компаній. Щоб уникнути подібних проблем компанія «СКІФ ІНВЕСТ» має можливість виготовити чорні спанет-стропи з нанесенням логотипу Вашої компанії на виріб в білому, жовтому, червоному кольорі принципом шовкотрафаретного друку. Для цього нам знадобиться зображення логотипу Вашої компанії в хорошій якості та трохи більше часу на виконання замовлення.

До слова варто сказати, що за 5 років роботи в цьому напрямку, в нашому банку зберігаються трафарети фірмових логотипів практично всіх "топових" івент-компаній в Україні.

строп
строп

Перш ніж визначитися з строповкою алюміевих ферм, слід провести відмінність між тимчасовими та постійними конструкціями. Для постійних конструкцій, виробники алюмінієвих ферм рекомендують використовувати постійні спеціальні, жорсткі кріпильні пристрої. Для тимчасових же конструкцій (наприклад, які використовуються на виїзних концертах та мобільних сценах) найчастіше використовують гнучкі стропи-спансети з металевим осереддям в поєднанні з такелажними скобами. Таке кріплення дозволяє вільно підвішеним фермам ефективно реагувати на горизонтальні навантаження.

У світі всі способи стропування засновані на чотирьох типах: прямий строп, кільцевої строп, строп-чокер, багатоопірне обв'язування. Деякі найбільш розповсюджені типи стропування спансетами вказані на малюнках нижче.

строповка алюминиевых ферм
строповка алюминиевых ферм
строповка алюминиевых ферм
строповка алюминиевых ферм
строповка алюминиевых ферм

З наведених малюнків можна побачити, що стропування ферм може проводитись тільки в вузлових точках або безпосередньо поблизу біля них. Також слід зазначити, що монтажні роботи повинен проводити досвідчений стропальник, який зобов'язаний знати знижуючи / підвищуючи коефіцієнти зміни вантажопідйомності стропа в залежності від перерахованих вище типів стропування. Нижче наведена ​​таблиця зниження / підвищення коефіцієнтів вантажопідйомності:

виды строповки

При постійній експлуатації вибракування строп повинно проводитись регулярно, а візуальний огляд кожного стропу проводиться безпосередньо перед його експлуатацією. При наявності будь-якого із зазначених нижче дефектів, круглопрядні стропи, виготовлені згідно норм ДСТУ EN 1492-2, EN 13414-1, EN 13411-1 повинні бути негайно вилучені з експлуатації, тому що подальша експлуатація їх є дуже небезпечна:

  • на стропі відсутня або сильно пошкоджена бирка з технічною інформацією;
  • на бирці не читається інформація про строп;
  • наявність вузлів на тілі стропу;
  • наявність поперечних порізів або розривів чохла;
  • наявність поздовжніх порізів або розривів, сумарна довжина яких перевищує 10% від всієї довжини стропу;
  • наявність пошкоджень волокон у вигляді обриву паса (для стропів з синтетичними волокнами);
  • наявність перегинів, пошкоджень у вигляді обриву металевих тросів (для канатних круглопрядних стропів). Кожен строп має оглядове вікно, яке дає можливість стежити за станом осереддя зі сталевого троса;
  • наявність випинання волокон (пасів) з тіла круглопрядного стропу;
  • наявність наскрізних отворів діаметром більше 10% ширини стропу від дії гострих предметів;
  • наявність затятих наскрізних отворів.

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує широкий вибір ручних ланцюгових талів за принципом "ціна / якість", що дозволяє задовольнити найвибагливіших замовників. У нашому асортименті Ви знайдете досить дорогу продукцію провідних світових виробників, таких як Haklift (Фінляндія), ABLE (США), TIGER (Великобританія), а також бюджетну лінійку виготовлену на сучасних заводах Китаю.

Оскільки для потреб індустрії розваг переважно використовувати ланцюгові талі чорного кольору, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" пропонує кілька моделей з перерахованого вище асортименту саме в чорному кольорі. Також, для монтажу сценічних ферм ми пропонуємо талі зворотного ходу, які спеціально використовуються для цих цілей. Більш детально про асортимент талей, їх технічні характеристики тощо Ви зможете ознайомитися на нашому сайті в розділі "Інвентар для монтажу сцен" на сторінці "Талі ланцюгові Blackline".

Тали (лебідки), які використовуються в індустрії розваг практично не відрізняються від первинних промислових версій. Однак одна принципова конструктивна відмінність в зазначених талях всеж-таки є. Як правило, при використанні талей в промисловості або будівництві, їх підвішують стаціонарно в одному, заздалегідь підготовленому місці. Монтаж талі може бути зроблено один раз, а місце підвісу талі може не змінюватися досить довгий термін. Для цих цілей використовують таль класичної конструкції, а підвіс її до опорної конструкції здійснюється "механізмом вгору". Нижній гак талі залишається вільним, дозволяючи стропальнику проводити вантажопідйомні операції.

У свою чергу, через високу частоту монтажних циклів зборки / розбирання сцен та обладнання, в індустрії розваг прийнято використовувати конструктивно іншу таль, яку можливо змонтувати «механізмом вниз» біля вантажу. Кріплення талі до верхньої опорної конструкції здійснюється вантажопідйомної ланцюгом з гаком на кінці. Перевагою цього рішення є те, що замість важкого корпусу талі монтажник піднімає та закріплює вгорі на опорній конструкції легкий талевий ланцюг.

Також, як було вже сказано в попередніх питаннях, для проведення івент-заходів прийнято використовувати інвентар чорного кольору. У промисловості, будівництві, монтажних роботах, як правило, використовують талі, лебідки, стропи й інший вантажопідйомний інвентар яскравих, сигнальних кольорів (жовтий, червоний, помаранчевий і т.д.).

Дійсно, швидка та безпечна забудівля конструкцій сцени, стаціонарних та підвісних ферм з яких вона складається, монтаж звукового та освітлювального обладнання - серйозне питання, яке необхідно довіряти тільки професійним компаніям. Проведення практично будь-якого розважального заходу передбачає перебування людей на сцені, над головами яких підвішені сотні кілограмів різної апаратури. Крім того, в процесі проведення заходу обертаються освітлювальні прилади, працюють механізми декорацій тощо, що створює відчутні динамічні, шумові та звукові вібрації, які додатково негативно впливають на міцність сценічної конструкції та в цілому на безпеку людей.

Виходячи з усього перерахованого вище, стає зрозумілим, що організація івент-заходів є предметом підвищеної небезпеки, вимоги до яких описуються в ряді вузькопрофільних європейських стандартів і регламентів. Оскільки в законодавстві України, питання промислової безпеки при проведенні розважальних заходів повністю не вирішені та не врегульовані, професіонали галузі керуються німецькими стандартами BGV-D8 і BGV-C1, які описують вимоги до вантажопідйомних механізмів і кріплень, що застосовуються в сфері індустрії розваг.

Виходячи з суті вищевказаних стандартів, слід розуміти, що всі ручні вантажопідйомні механізми можуть застосовуватися для монтажу сценічних конструкцій лише тільки для процесу підйому. Ручні ланцюгові талі не повинні бути використані в якості постійного стаціонарного підвісу конструкцій ферм або підвісу обладнання над головами людей. Після підйому вантажу на сценічному майданчику необхідно провести ще одну строповку (зачеплення) піднятого вантажу додатковим страхувальним пристроєм - перезачіпом. Після цього, з підвішеною вантажопідйомної талі повинно бути зняте основне вагове навантаження.

Про перезачіпи ми розповімо в наступному питанні.

Перезачіп - додатковий незалежний страхувальний елемент, який забезпечує додаткову безпеку при експлуатації ручних / електричних ланцюгових / тросових талей / лебідок при монтажі конструкцій сцен, концертних майданчиків, сценічного обладнання на висоті. Поодинокі перезачіпи або цілу систему зачепів обов'язково необхідно використовувати для запобігання ненавмисному падінню підвішених вантажів з метою забезпечення гарантованої безпеки людей, які будуть перебувати на сцені. Перезачіпом називають додатковий страхувальний пристрій, який являє собою ланцюгової строп такої конструкції, яка дозволяє регулювати його ефективну (робочу) довжину.

На наших складах завжди є всі необхідні ланцюги та компоненти, а сама компанія "СКІФ ІНВЕСТ" має величезний досвід виготовлення перезачіпов будь-яких типів, конструкцій, вантажопідйомності для більшості компаній, які професійно займаються сценічним монтажем.

За додатковою інформацією сміливо звертайтеся до наших фахівців!

Як ми вже говорили, згідно вимог безпеки BGV-D будь-яке стаціонарно підвішене обладнання (обертові або статичні світлові прилади, колонки, проектори, лід-дисплеї і т.і.) в обов'язковому порядку повинно бути закріплено вторинним кріпленням. У разі будь-яких аварійних ситуацій або погодних каталіклізмів, що можуть статися під час проведення масового заходу існує теоретична ймовірність руйнування основних кріплень обладнання. Тому у якості вторинної страховки найчастіше використовують сталеві троси, які фіксують зазначені прилади на фермі і не дають їм впасти, захищаючи людей, що знаходяться на концертному майданчику.

Оскільки робота зі сталевими тросами і канатами є однією з основних спеціалізацій нашого підприємства, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» здатна виготовити будь-які страхувальні троси, любих довжин, конструкцій, під будь-яку масу підвішеного обладнання. У цьому питанні для нас немає практично ніяких технічних обмежень, а все може бути обмежено тільки Вашою фантазією. Більш докладно про нашу роботу зі сталевими канатами можна ознайомитись на цій сторінці сайту.

Наявність в конструкції вантажопідйомної талі додаткового (страхувального) гальма є вимогою європейських норм BGV-D8, BGV-C1, DIN 56950, що пред'являються до вантажопідйомних механізмів, що застосовуються в сфері розваг та проведенні масових заходів. Більшою мірою ці норми прийняті для електричних ланцюгових талей або лебідок, але багато монтажних організацій намагаються дотримуватися й застосовувати ці вимоги і до механічних, ручних вантажопідйомних механізмів, які будуть використовуватися над людьми, що знаходяться на сценічному майданчику. Саме тому, до нас часто звертаються компанії, що займаються сценічним монтажем із запитом на придбання ручних ланцюгових талей з "подвійними гальмами".

Для початку давайте розберемося, що ж собою являє подвійні гальма? Отже, це система двох незалежних одна від одної гальмівних механізмів, що знаходяться на одному валу вантажопідйомної талі або лебідки. У разі відмови одного гальма, спрацьовує інший. Подвійна система гальм часто зустрічається в багатьох електричних вантажопідіймальних механізмах, а ось для ручних механічних ланцюгових талей, її ще в світі не придумали. Тому жодна ручна ланцюгова таль, навіть сама найдорожча та надійна, не має системи подвійного гальма.

Ті продавці, які стверджують в телефонну трубку або розміщують на своєму сайті в Інтернеті технічну інформацію про те, що нібито їх талі мають подвійну систему гальм - є дилетантами або просто безсовісно Вас обманюють! Найчастіше, під "подвійним гальмом" продається наявність двох фіксуючих засувок (собачок) на храповому колесі талі, як зазначено на малюнку нижче.

строп

Насправді, ніякий це не дублюючий гальмо, а всього-лише більш досконала конструкція одного єдиного гальмівного механізму ручної ланцюгової талі, яка просто більш досконала та надійніша в порівнянні з відверто дешевим непотребом, в гальмівних дисках, якого встановлений один фіксатор-засувка.

Раджимо мати справи з професіоналами!

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ», є найбільшим імпортером вантажопідйомних механізмів малої механізації в Україні. У нашому асортименті налічується більш ніж десять різних видів ручних ланцюгових талей, що відрізняються між собою ціною, якістю, фунціональними можливостями тощо. Підсумком для ланцюга штатно укомплектована тільки одна модель талі зворотного ходу (https://www.takelag.com.ua/talblackline.php).

Однак, з огляду на багаторазові звернення клієнтів, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» розробила власну лінійку підсумків для збору ланцюга, які можна замовляти до будь-якої моделі талі як додаткову опцію. Всі типи підсумків мають різні розміри і відрізняються між собою місткістю ланцюга. За абсолюдно невелику вартість, Ви отримуєте відмінної якості підсумок, виготовлений з високоміцної нейлонової тканини - CORDURA, яка була розроблена для потреб армії США та інших розвинених країн світу. З цієї тканини шиють військовий спецодяг, рюкзаки, розвантаження, чохли для зброї і т.і.

Завдяки підсумків для збору ланцюга можна виключити контакт ланцюга з підлогою або вологим середовищем, мінімізувати можливі забруднення й знос вантажопідйомного механізму, так як з подсумка в механізм буде надходити чистий ланцюг. Крім того, додатковою перевагою подсумка є відсутність постійно звисаючих ланцюгів під час роботи оператора талі. Це дає додаткові зручності при роботі талью, оскільки виключає можливі зачеплення ланцюга за сторонні предмети і дає оператору більше робочого простору й свободи переміщень.

Більш докладно про подсумки для збору ланцюга виробництва компанії "СКІФ ІНВЕСТ" - https://www.takelag.com.ua/tali-bags.php

Дійсно, нові ручні ланцюгові талі поставляються в заводській картонній коробці. Ясна річ, що для довгострокового зберігання та постійних переїздів з об'єкта на об'єкт, така тара абсолютно не пристосована та швидко стане непридатною. Крім того, непропорційні габаритні розміри самої талі, випираючі гаки з обох її сторін, купа тягових та приводних ланцюгів, велика власна вага механізмів, створюють максимальні незручності та дискомфорт в питаннях їх зберігання, перенесення й транспортування. В таких умовах, хтось пристосовує непотрібну спортивну сумку, стару бабусину авоську, міцний целофановий пакет з АТБ тощо. Однак всі ці варіанти не є довговічними і підведуть в самий невідповідний момент. Проблема нам давно відома і у нас є рішення!

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» розробила власну лінійку спеціальних сумок для транспортування талей та інших ручних механізмів. Для пошиття сумок ми використовуємо вантажопідйомні стрічки, а також міцну армійську нейлонову тканину СORDURA (США), які разом забезпечують нашим виробам високу несучу здатність, надійність та зносостійкість. Стандартно ми пропонуємо сумки для транспортування чорного кольору обсягом від 18 до 33 літрів, що дозволяє без перешкод класти в них практично будь-яку габаритну таль разом з її ланцюгами. Також, у разі необхідності, ми приймаємо замовлення на пошиття іншої транспортувальної тари за індивідуальними розмірами.

Більш детально про наші вироби тут: https://www.takelag.com.ua/tali-bagsua.php 

Так звичайно. На нашому складі є весь асортимент ланцюгів класу G80 і G100 (якы відповідають стандарту DIN EN 818-7), що застосовуються в вантажопідйомних талях. Крім того, одночасно з установкою в механізм іншого відрізка вантажопідйомного ланцюга, в шестеренних талях також необхідно замінити і приводний ланцюг відповідної довжини. Оскільки заводська довжина талі найчастіше становить три метри, а для механізмів, які використовуються в індустрії розваг цієї висоти підйому вкрай замало, подібну операцію по заміні ланцюгів ми робимо досить часто. При цьому, ми не радимо робити заміну ланцюгів самостійно, не маючи штату кваліфікованих фахівців, оскільки дана робота вимагає особливих навичок й уваги.

У підсумку, своїм замовникам ми пропонуємо талі з практично будь-якою висотою підйому. Для цього нам буде потрібно 1-2 робочих дня. А оскільки заміна ланцюгів в талі збільшує її обсяг і виключає повторне використання заводської картонної упаковки, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" змушена упаковувати "нову" таль в інший, більш надійний ящик з фанери або МДФ, в якому надалі таль і буде зберігатися. Ось такий безкоштовний і корисний бонус.

Да, здійснюємо.

В компанії «СКІФ ІНВЕСТ» працює власна сервісна служба, яка здійснює передпродажну перевірку всіх пристроїв та механізмів, які ми продаємо та відправляємо нашим покупцям. За кілька років, ми досить оснастили цю ділянку інструментарієм та перевірочними стендами, сформували резервні фонди запасних частин, накопичили досвід. Природньо, що наша компанія здійснює безкоштовний гарантійний ремонт, а також пост-гарантійний ремонт та сервісне обслуговування вантажопідйомних механізмів на платній основі. Однак є дві принципові умови:

  • Ми ремонтуємо й обслуговуємо тільки ті вироби, які були придбані саме у нас;
  • Ми не беремося за ремонт повністю «вбитої» техніки, ремонт якої принципово не можливий або не має ніякого економічного сенсу.

Як Ви знаєте, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» 13 років спеціалізується на виробництві товарів для кріплення та переміщення вантажів. Наше текстильне виробництво працює з десятками різних синтетичних стрічок, а на наших складах постійно знаходяться сотні різних фітингів, затискачів, натягувачів, кінцевих елементів тощо. Тому індустрію розваг ми не залишили без уваги та спеціально для неї виготовляємо лінійку продуктів в чорному кольорі та називаємо її - BLACKLINE.

Крім спансет-стропів, серія продуктів Blackline включає в себе стяжні ремені шириною 25мм (1") та 50мм (2") різних довжин та конструкцій. Також, ми пропонуємо в чорному кольорі хомут-ремінці для кріплення кабельних трас, дрібних деталей та елементів конструкції при монтажі сценічного інвентарю. Крім того, ми беремося виготовляти різні індивідуальні або специфічні замовлення з чорних синтетичних стрічок згідно креслень або спеціальних вимог. Також нагадуємо, що на всі наші продукти ми можемо нанести логотипи Вашої компанії, що виключить плутанину при демонтажі конструкцій, коли на сцені працюють кілька компаній.

Доповненням до ручних вантажопідйомних талей Blackline, ми пропонуємо спеціальний захоплювач-струбцину Blackline. Цей захоплювач легко кріпиться на двотаврові профілі й застосовується в якості зручного статичного механізму, на який підвішуються ручні талі, стропи, зачепи та інше вантажопідйомне обладнання та пристосування.

Крім того, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує до реалізації широкий асортимент різних оцинкованих такелажних скоб (чекелів) вантажопідйомністю 0,5 - 25,0 тон. Спеціально для індустрії розваг ми постійно тримаємо на складі скоби чорного кольору вантажопідйомністю 1,0 - 3,25 тн.

На завершення, хочемо зазначити, що ми не стоїмо на місці. Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" постійно працює над поліпшенням якості та розширенням лінійки продуктів серії BLACKLINE. Ми будемо вдячні Вам за відгуки про наші товари, а також відкриті для конструктивного діалогу та Ваших пропозицій.


fb