Інвентар для монтажу сцен
З початку, давайте з'ясуємо питання про те, чому стропи, які застосовуються для безпечного монтажу сцен та сценічного обладнання називають "спансетами". Все дуже просто. Точно так, як і офісні копіювальні апарати часто називають "ксероксами", професіонали індустрії розваг на своєму лексиконі назвали міцний синтетичний кільцевий вантажопідйомний строп - "спансетом". Слово "спансет" бере свій початок від німецької фірми "Spanset", яка багато років тому, перша запропонувала ринку подібні вироби в чорному кольорі. Як це часто буває в сучасному світі, новаційні продукти змогли повторити та й поліпшити вже ішгі компанії. Тому, на протязі 8 років, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" виробляє на своїй фабриці широкий асортимент спансет-стропів різних довжин, конструкцій, вантажопідйомностей під власною торговою маркою "Blackline".
Ті, хто є нашими замовниками, знають, що ми виробляємо "спансети" в двох модифікаціях:
- СТКК - "м'які" кільцеві стропи на основі поліестерового волокна;
- СККК - "жорсткі" кільцеві стропи на основі тонких сталевих оцинкованих тросів.
Якість наших продуктів відповідає європейським аналогам, при цьому їх вартість істотно дешевше. Крім того, своїм замовникам компанія "СКІФ ІНВЕСТ" може запропонувати індивідуальні рішення, виходячи зі специфіки майбутніх монтажних робіт. Більш докладно про технічні характеристики наших виробів, Ви зможете ознайомитися за посиланням. Звертайтесь!
На перший погляд вироби дуже схожі. На вигляд, вони обидва являють собою замкнутий в кільце чорний чохол-оболонку шириною 40-50 мм, в якому знаходиться несучий вантажопідйомний матеріал. Варто взяти в руки кожен виріб, відразу стає зрозумілим що знаходиться всередині:
- Строп СТКК (строп текстильний кільцевий круглопрядний). Легкий, м'який, добре гнеться. Виготовляється на основі високоміцних поліестерових волокон. Поряд із зазначеними перевагами, цей вид спансет-стропа має і свої недоліки. Матеріал з якого він виготовлений, має низьку температуру плавлення (близько 250°С). Оскільки в більшості країн діють суттєві приписи з пожежної безпеці, даний тип стропу не бажано використовувати на заходах з використанням піротехніки, теплових спецефектів та поблизу інших джерел тепла, які встановлені на сцені. І цих випадках, застосування спансет-стропів з синтетичним осереддям дозволяється при використанні вторинної страховки металевим стропом або ланцюгом. Даний вид стропів виробляється згідно вимог ДСТУ EN 1492-2, фактор безпеки 7:1.
- Строп СККК (строп канатний кільцевий круглопрядний). Виготовляється на основі незаймистого осереддя зі сталевого тросу. Менш м'який, має властивість до пружинних деформацій, досить легкий. На відміну від свого синтетичного аналога, не вимагає при монтажі додаткової страховки завдяки своїй теплостійкості. Виготовляється згідно вимог EN 13414-1, EN 13411-1, фактор безпеки 5:1.
Найчастіше в індустрії розваг використовуються стропи вантажопідйомністю 0,5 - 2,0 тн. На вимогу замовника ми можемо в індивідуальному порядку виготовити строп більшої вантажопідйомності. Відносно довжини стропа, враховуючи технології виробництва, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" може виготовити чорні спансети в діапазоні довжин: 0,5 - 25 метрів.
Як правило, монтажем сцен та обладнання займаються відразу кілька компаній. Після проведення заходу починається зворотний процес демонтажу. При відсутності зайвого часу, кожній компанії важливо розуміти та мати швидку можливість розділяти власний інвентарь від чужого. Ми знаємо проблему, коли однакові "no name" стропи ставали причиною нестач, крадіжок та інших непотрібних конфліктних ситуацій між монтажниками різних івент-компаній. Щоб уникнути подібних проблем компанія «СКІФ ІНВЕСТ» має можливість виготовити чорні спанет-стропи з нанесенням логотипу Вашої компанії на виріб в білому, жовтому, червоному кольорі принципом шовкотрафаретного друку. Для цього нам знадобиться зображення логотипу Вашої компанії в хорошій якості та трохи більше часу на виконання замовлення.
До слова варто сказати, що за 8 років роботи в цьому напрямку, в нашому банку зберігаються трафарети фірмових логотипів практично всіх "топових" івент-компаній в Україні.
Перш ніж визначитися зі строповкою алюміевих ферм, слід провести відмінність між тимчасовими та постійними конструкціями. Для постійних конструкцій, виробники алюмінієвих ферм рекомендують використовувати постійні спеціальні, жорсткі кріпильні пристрої. Для тимчасових же конструкцій (наприклад, які використовуються на виїзних концертах та мобільних сценах) найчастіше використовують гнучкі спансет-стропи з канатним металевим осереддям в поєднанні з такелажними скобами. Таке кріплення дозволяє вільно підвішеним фермам ефективно реагувати на горизонтальні навантаження.
У світі всі способи стропування засновані на чотирьох типах: прямий строп, кільцевий строп, строп-чокер, багатоопірне обв'язування. Деякі найбільш розповсюджені типи стропування спансетами вказані на малюнках нижче.
З наведених малюнків можна побачити, що стропування ферм може проводитись тільки у вузлових точках або безпосередньо поблизу біля них. Також слід зазначити, що монтажні роботи повинен проводити досвідчений стропальник, який зобов'язаний знати знижуючи / підвищуючи коефіцієнти зміни вантажопідйомності стропа в залежності від перерахованих вище типів стропування. Нижче наведена таблиця зниження / підвищення коефіцієнтів вантажопідйомності:
При постійній експлуатації вибракування строп повинно проводитись регулярно, а візуальний огляд кожного стропу проводиться безпосередньо перед його експлуатацією. При наявності будь-якого із зазначених нижче дефектів, круглопрядні спансет-стропи, виготовлені згідно норм ДСТУ EN 1492-2, EN 13414-1, EN 13411-1 повинні бути негайно вилучені з експлуатації, тому що подальша експлуатація їх є дуже небезпечна:
- на стропі відсутня або сильно пошкоджена бірка з технічною інформацією;
- на бірці не читається інформація про строп;
- наявність вузлів на тілі стропу;
- наявність поперечних порізів або розривів чохла;
- наявність поздовжніх порізів або розривів, сумарна довжина яких перевищує 10% від всієї довжини стропу;
- наявність пошкоджень волокон у вигляді обриву паса (для стропів з синтетичними волокнами);
- наявність перегинів, пошкоджень у вигляді обриву металевих тросів (для канатних круглопрядних стропів). Кожен строп має оглядове вікно, яке дає можливість стежити за станом осереддя зі сталевого троса;
- наявність випинання волокон (пасів) з тіла круглопрядного стропу;
- наявність наскрізних отворів діаметром більше 10% ширини стропу від дії гострих предметів;
- наявність прожених наскрізних отворів.
Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує широкий вибір ручних ланцюгових талів за принципом "ціна / якість", що дозволяє задовольнити найвибагливіших замовників. У нашому асортименті Ви знайдете досить дорогу продукцію провідних світових виробників, таких як Haklift (Фінляндія), ABLE (США), TIGER (Великобританія), а також бюджетну лінійку виготовлену на сучасних заводах Китаю.
Оскільки для потреб індустрії розваг переважно використовувати ланцюгові талі чорного кольору, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" пропонує кілька моделей з перерахованого вище асортименту саме в чорному кольорі. Також, для монтажу сценічних ферм ми пропонуємо талі зворотного ходу, які спеціально використовуються для цих цілей. Більш детально про асортимент талей, їх технічні характеристики тощо Ви зможете ознайомитися на нашому сайті в розділі "Інвентар для монтажу сцен" на сторінці "Талі ланцюгові Blackline".
Також нагадуємо, що на вимогу Замовника ми можемо змінити ефективну робочу довжину будь-якої талі, замінивши в ній "рідні" тягові та підйомні ланцюги на інші. Також, ми виготовляємо сумки для перенесення талей та підсумки для збору ланцюгів, що особливо актуально для компаній, що працюють в організації івент-заходів.
Принципово, талі, які використовуються в індустрії розваг мало відрізняються від їх промислових версій. Як правило, при використанні талей у промисловості або будівництві їх підвішують стаціонарно в одному, заздалегідь підготовленому місці. Монтаж талі може бути здійснений один раз, після чого місце встановлення талі може не змінюватися досить тривалий термін. Для цього використовують таль класичної конструкції, а підвіс її до опорної конструкції здійснюється "механізмом вгору". Підйомний ланцюг з гаком, звисаючи вниз до підлоги, залишається вільним, дозволяючи стропальнику проводити вантажопідйомні операції.
У свою чергу, через високу частоту монтажних циклів складання/розбирання сцен та обладнання, в індустрії розваг прийнято використовувати конструктивно іншу таль, яку можна змонтувати «механізмом вниз» до вантажу. Кріплення такої талі до верхньої опорної конструкції здійснюється вантажопідйомним ланцюгом з гаком на кінці. Саме таку таль називають "таллю зворотного ходу". Перевагою цього рішення є те, що монтажник не піднімає постійно важкий корпус талі на висоту, а закріплює нагорі суттєво легший вільний кінець підйомного ланцюга талі з гаком на кінці.
Також, як було зазначено у попередніх питаннях, для проведення івент-заходів прийнято використовувати інвентар чорного кольору. У промисловості, будівництві, монтажних роботах зазвичай використовують талі, лебідки, стропи та інший вантажопідйомний інвентар яскравих, сигнальних кольорів (жовтий, червоний, помаранчевий і т.д.).
Наявність в конструкції вантажопідйомної талі додаткового (страхувального) гальма є вимогою європейських норм BGV-D8, BGV-C1, DIN 56950, що пред'являються до вантажопідйомних механізмів, що застосовуються в сфері розваг та проведенні масових заходів. Більшою мірою ці норми прийняті для електричних ланцюгових талей або лебідок, але багато монтажних організацій намагаються дотримуватися й застосовувати ці вимоги і до механічних, ручних вантажопідйомних механізмів, які будуть використовуватися над людьми, що знаходяться на сценічному майданчику. Саме тому, до нас часто звертаються компанії, що займаються сценічним монтажем із запитом на придбання ручних ланцюгових талей з "подвійними гальмами".
Для початку давайте розберемося, що ж собою являє подвійні гальма? Отже, це система двох незалежних одна від одної гальмівних механізмів, що знаходяться на одному валу вантажопідйомної талі або лебідки. У разі відмови одного гальма, спрацьовує інший. Подвійна система гальм часто зустрічається в багатьох електричних вантажопідіймальних механізмах, а ось для ручних механічних ланцюгових талей, її ще в світі не придумали. Тому жодна ручна ланцюгова таль, навіть сама найдорожча та надійна, не має системи подвійного гальма.
Ті продавці, які стверджують в телефонну трубку або розміщують на своєму сайті в Інтернеті технічну інформацію про те, що нібито їх талі мають подвійну систему гальм - є дилетантами або просто безсовісно Вас обдурюють! Найчастіше, під "подвійним гальмом" продається наявність двох фіксуючих засувок (собачок) на храповому колесі талі, як зазначено на малюнку нижче.
Насправді, ніякий це не дублюючий гальмо, а всього-лише більш досконала конструкція одного єдиного гальмівного механізму ручної ланцюгової талі, яка просто більш досконала та надійніша в порівнянні з відверто дешевим непотребом, в гальмівних дисках, якого встановлений один фіксатор-засувка.
Раджимо мати справи з професіоналами!
Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» є найбільшим імпортером вантажопідйомних механізмів малої механізації в Україні. У нашому асортименті налічується щонайменше десяток різних видів ручних ланцюгових талей, що відрізняються один від одного ціною, якістю, функціональними можливостями. Проте, підсумком для ланцюга штатно укомплектовані лише талі зворотного ходу.
З огляду на багаторазові звернення клієнтів, ми розробили свою лінійку підсумків (мішків) для збору ланцюга, які можна замовляти як додаткову опцію. Усі типи підсумків мають різний обсяг та розміри і відрізняються між собою місткістю ланцюга. За відносно невелику вартість, Ви отримуєте оптимальної якості підсумок, виготовлений з високоміцної нейлонової тканини - CORDURA, яка була розроблена для потреб армій розвинених країн світу. Наш мішок комплектується елементом кріплення, який дозволяє легко знімати/одягати його на корпус талі.
Завдяки підсумку для збору ланцюга можна виключити контакт ланцюга з підлогою або вологим середовищем, мінімізувати можливі забруднення та зношування вантажопідйомного механізму, так як з результату в механізм надходитиме чистий ланцюг. Крім того, додатковою перевагою цього мішка є відсутність постійно звисаючих ланцюгів під час роботи оператора з таллю. Це дає додаткові зручності при роботі з таллю, оскільки виключає можливі зачеплення ланцюга за сторонні предмети та дає оператору більше робочого простору та свободу переміщень.
Докладніше про результати збору ланцюга виробництва компанії "СКІФ ІНВЕСТ" можна ознайомитись за цим посиланням.
Насправді, спочатку ручні ланцюгові талі поставляються у заводській картонній коробці. Природно, що для цілей довгострокового зберігання та постійних переїздів з об'єкта на об'єкт така тара абсолютно не пристосована і швидко стає непридатною. Крім того, непропорційні габаритні розміри самої талі, гаки, що торчать, гори тягових і приводних ланцюгів, велика власна вага талі створюють максимальний дискомфорт у питаннях її зберігання, перенесення та транспортування. Хтось для цього пристосовує непотрібну спортивну сумку, стару бабусіну авоську, міцний целофановий пакет тощо. Однак усі ці варіанти не є довговічними і підведуть у невідповідний момент. Проблема давно відома і ми маємо рішення!
Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» розробила власну лінійку спеціальних сумок для транспортування талів та інших ручних механізмів. Для пошиття сумок ми використовуємо вантажопідйомні стрічки, а також високоміцну нейлонову армійську тканину СORDURA, які разом забезпечують нашим виробам високу несучу здатність, надійність і зносостійкість. Стандартно ми пропонуємо сумки для транспортування об'ємом від 18 до 33 літрів, що дозволяє розміщувати в них практично будь-яку габаритну таль разом із ланцюгами. У разі потреби, ми приймемо замовлення на пошиття сумки за індивідуальними розмірами, а також зможемо нанести на неї Ваш логотип. Колір тканини – чорний.
Докладніше про наші вироби можна ознайомитись за цим посиланням.
Так звичайно. На нашому складі є весь асортимент ланцюгів класу G80 і Т8 (які відповідають стандарту DIN EN 818-7), що застосовуються в вантажопідйомних талях. Крім того, одночасно з установкою в механізм іншого відрізка вантажопідйомного ланцюга, в шестеренних талях також необхідно замінити і приводний ланцюг відповідної довжини. Оскільки заводська довжина талі найчастіше становить три метри, а для механізмів, які використовуються в індустрії розваг цієї висоти підйому вкрай замало, подібну операцію по заміні ланцюгів ми робимо досить часто. При цьому, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" не радить робити заміну ланцюгів самостійно, не маючи штату кваліфікованих фахівців, оскільки дана робота вимагає особливих навичок й уваги.
У підсумку, своїм замовникам ми пропонуємо талі з практично будь-якою висотою підйому. Для цього нам буде потрібно 1-2 робочих дня. А оскільки заміна ланцюгів в талі збільшує її габаритний об'єм і виключає повторне використання заводської картонної упаковки, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" змушена упаковувати "нову" таль в інший, більш надійний ящик з фанери або МДФ, в якому надалі таль і буде зберігатися. Ось такий для наших замовників безкоштовний і корисний бонус.
Так, робимо.
В компанії «СКІФ ІНВЕСТ» працює власна сервісна служба, яка здійснює передпродажну перевірку всіх пристроїв та механізмів, які ми продаємо та відправляємо нашим покупцям. За кілька років, ми суттєво оснастили цю ділянку інструментарієм та перевірочними стендами, сформували резервні фонди запасних частин, накопичили досвід. Природньо, що наша компанія здійснює безкоштовний гарантійний ремонт, а також пост-гарантійний ремонт та сервісне обслуговування вантажопідйомних механізмів на платній основі. Однак є дві принципові умови:
- Ми ремонтуємо й обслуговуємо тільки ті вироби, які були придбані саме у нас;
- Ми не беремося за ремонт повністю «вбитої» техніки, ремонт якої принципово не можливий або не має ніякого економічного сенсу.
Дійсно, швидка та безпечна забудівля конструкцій сцени, стаціонарних та підвісних ферм з яких вона складається, монтаж звукового та освітлювального обладнання - серйозне питання, яке необхідно довіряти тільки професійним компаніям. Проведення практично будь-якого розважального заходу передбачає перебування людей на сцені, над головами яких підвішені сотні кілограмів різної апаратури. Крім того, в процесі проведення заходу обертаються освітлювальні прилади, працюють механізми декорацій тощо, що створює відчутні динамічні, шумові та звукові вібрації, які додатково негативно впливають на міцність сценічної конструкції та в цілому на безпеку людей.
Виходячи з усього перерахованого вище, стає зрозумілим, що організація івент-заходів є предметом підвищеної небезпеки, вимоги до яких описуються в ряді вузькопрофільних європейських стандартів і регламентів. Оскільки в законодавстві України, питання промислової безпеки при проведенні розважальних заходів повністю не вирішені та не врегульовані, професіонали галузі керуються німецькими стандартами BGV-D8 і BGV-C1, які описують вимоги до вантажопідйомних механізмів і кріплень, що застосовуються в сфері індустрії розваг.
Виходячи з суті вищевказаних стандартів, слід розуміти, що всі ручні вантажопідйомні механізми можуть застосовуватися для монтажу сценічних конструкцій лише тільки для процесу підйому. Ручні ланцюгові талі не повинні бути використані в якості постійного стаціонарного підвісу конструкцій ферм або підвісу обладнання над головами людей. Після підйому вантажу на сценічному майданчику необхідно провести ще одну строповку (зачеплення) піднятого вантажу додатковим страхувальним пристроєм - перезачіпом. Після цього, з підвішеною вантажопідйомної талі повинно бути зняте основне вагове навантаження.
Про перезачіпи ми розповімо в наступному питанні.
Перезачіп - додатковий незалежний страхувальний елемент, який забезпечує додаткову безпеку при експлуатації ручних / електричних ланцюгових / тросових талей / лебідок при монтажі конструкцій сцен, концертних майданчиків, сценічного обладнання на висоті. Поодинокі перезачіпи або цілу систему зачепів обов'язково необхідно використовувати для запобігання ненавмисному падінню підвішених вантажів з метою забезпечення гарантованої безпеки людей, які будуть перебувати на сцені. Перезачіпом називають додатковий страхувальний пристрій, який являє собою ланцюгової строп такої конструкції, яка дозволяє регулювати його ефективну (робочу) довжину.
На наших складах завжди є всі необхідні ланцюги та компоненти, а сама компанія "СКІФ ІНВЕСТ" має величезний досвід виготовлення перезачіпов будь-яких типів, конструкцій, вантажопідйомності для більшості компаній, які професійно займаються сценічним монтажем.
За додатковою інформацією сміливо звертайтеся до наших фахівців!
Як ми вже говорили, згідно вимог безпеки BGV-D будь-яке стаціонарно підвішене обладнання (обертові або статичні світлові прилади, колонки, проектори, лед-дисплеї і та ін.) в обов'язковому порядку повинно бути закріплено вторинним кріпленням. У разі будь-яких аварійних ситуацій або погодних каталіклізмів, що можуть статися під час проведення масового заходу існує теоретична ймовірність руйнування основних кріплень обладнання. Тому у якості вторинної страховки найчастіше використовують сталеві троси, які фіксують зазначені прилади на фермі і не дають їм впасти, захищаючи людей, що знаходяться на концертному майданчику.
Оскільки робота зі сталевими тросами і канатами є однією з основних спеціалізацій нашого підприємства, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» здатна виготовити будь-які страхувальні троси, любих довжин, конструкцій, під будь-яку масу підвішеного обладнання. У цьому питанні для нас немає практично ніяких технічних обмежень, а все може бути обмежено тільки Вашою фантазією. Більш докладно про нашу роботу зі сталевими канатами можна ознайомитись на цій сторінці сайту.
Як Ви знаєте, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» 15 років спеціалізується на виробництві товарів для кріплення та переміщення вантажів. Наше текстильне виробництво працює з десятками різних синтетичних стрічок, а на наших складах постійно знаходяться сотні різних фітингів, затискачів, натягувачів, кінцевих елементів тощо. Тому індустрію розваг ми не залишили без уваги та спеціально для неї виготовляємо лінійку продуктів в чорному кольорі та називаємо її - BLACKLINE.
Крім спансет-стропів, серія продуктів Blackline включає в себе стяжні ремені шириною 25мм (1"), 38мм (1,5") та 50мм (2") різних довжин та конструкцій. Також, ми пропонуємо в чорному кольорі хомут-ремінці для кріплення кабельних трас, дрібних деталей та інших елементів конструкцій. Крім того, ми беремося виготовляти стрічкові сітки, а також інші індивідуальні замовлення із чорних синтетичних стрічок згідно з кресленнями та вимогами замовника, сфера застосування яких в ідустрії розваг дуже різноманітна.
Доповненням до ручних вантажопідйомних талей Blackline, ми пропонуємо спеціальний захоплювач-струбцину Blackline. Цей захоплювач легко кріпиться на двотаврові профілі й застосовується в якості зручного статичного механізму, на який підвішуються ручні талі, стропи, зачепи та інше вантажопідйомне обладнання та пристосування.
Крім того, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» пропонує до реалізації широкий асортимент різних оцинкованих такелажних скоб (чекелів) вантажопідйомністю 0,5 - 25,0 тон. Спеціально для індустрії розваг ми постійно тримаємо на складі скоби вантажопідйомністю 1,0 - 4,75 тн. у чорному кольорі.
На завершення, хочемо зазначити, що ми не стоїмо на місці. Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" постійно працює над поліпшенням якості та розширенням лінійки продуктів серії BLACKLINE. Ми будемо вдячні Вам за відгуки про наші товари, а також відкриті для конструктивного діалогу та Ваших пропозицій.