ПРОДУКЦІЯ

ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ МЕТАЛУ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ТРУБ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВ
ТРАВЕРСИ
ІНШИЙ ПІДВІСНИЙ ІНВЕНТАР
 
 Стропи ланцюгові

Стропи ланцюгові

Що таке клас міцності ланцюга?

Коротколанкові вантажопідіймальні ланцюги, а також стропи, які виготовлені з цих ланцюгів, повинні відповідати адаптованим в Україні європейським стандартам ДСТУ-EN 818-1, 818-2, .... 818-7.

Клас ланцюга законодавець визначає показником межі плинності металу в перетині ланки ланцюга в одиницях виміру: N/мм2. Наприклад, клас G80 позначає, що межа плинності металу повинна бути не нижче 800N/мм2, а клас ланцюга G100 відповідно 1000N/мм2. Вочевидь, що чим вище показник плинності металу, тим вироби більш стабільніші, міцніші, більш технологічні тощо.

На ринку зустрічаються ланцюги та комплектуючі класів G43, G70, G80, G100, G120. Іноді їх називають просто: клас 4, клас 7, клас 8, і т.д. Всі види вказаних ланцюгів мають різні механічні властивості і відрізняються власною вагою, марками сталей, робочими навантаженнями, точністю калібрування і т.д. У всьому світі, у вантажопідйомної галузі використовують ланцюги класів G80, G100 і G120. Такого ж класу виготовляється широкий спектр такелажних елементів  (ланки, гаки, скоби і т.д.). Все разом, по суті, є своєрідним конструктором, що дає найширші можливості для виготовлення різних видів ланцюгових стропів.
  Варто також відзначити, що розміри вантажопідіймальних ланцюгів класів G80, G100, G120 стандартизовані співвідношенням 1:3 калібру до кроку ланцюга. Власне, калібр ланцюга (діаметр прутка ланки) та крок ланцюга (відстань між повторюваними точками ланцюга) вимірювані в міліметрах є саме маркуванням ланцюга. Наприклад, ланцюг вантажопідйомний G80 6х18, 8х24, 10х30, 16х48 і т.д.

Більш детальну інформацію про ланцюги, ланцюгові стропи та системи кріплення вантажів ланцюгом Ви зможете знайти на нашому Youtube-каналі "Академія Вантажопідйому". Обов'язково подивіться!

Які ланцюги використовуються Вами для виготовлення ланцюгових стропів?

Для виробництва ланцюгових стропів компанія «СКІФ ІНВЕСТ» використовує два види ланцюгів:

  • Вантажопідйомний ланцюг класу G80, що відповідає профільному стандарту ДСТУ-EN 818-2-2014;
  • Полегшений легований ланцюг класу G100, що відповідає стандартам ASTM A973/A973V-01.

Підвищені антикорозійні характеристики ланцюгів класу G80 забезпечені дією вороніння. Це є процесом поверхневої термообробки металу в гарячому маслі, наслідком якого є специфічний чорний (воронений) колір, остаточне маслянисте покриття ланок ланцюга, а також непогана стійкість металу до корозії.
Для преміальних стропів компанія "СКІФ ІНВЕСТ" використовує більш технологічний легований ланцюг 10 класу, що має фірмове фіолетове або рожеве забарвлення, який ми купуємо безпосередньо у відомих світових лідерів з виробництва ланцюгів і комплектуючих: RUD (Німеччина) та Pewag-KWB (Австрія). Ці ланцюги відрізняються збільшеною на 25% вантажопідйомністю, підвищеною міцністю, меншою питомою вагою в порівнянні з ланцюгами G80 звичайної якості. Стропи G100 природно дорожчі, але вони легші, надійніші і значно довше "ходять".

Варто також відзначити, що в країнах ЕС більш технологічні ланцюги та стропи класів G100 та G120 користуються значно більшим попитом, всюди витісняючи потрохи вмираючий клас G80.
Ланцюги класів G40 та G70 технологічно застаріли, тому їх у своєму виробництві наше підприємство не використовує.

Який температурний режим експлуатації ланцюгових стропів?

Ланцюгові стропи, зібрані з компонентів класу G80 працюють у діапазоні температур від -40 до +200°С при 100% номінальної вантажопідйомності, зазначеної на бірці чи паспорті стропа. Якщо строп буде експлуатуватися в діапазоні температур від +200 до +300°С, його вантажопідйомність повинна розраховуватися на 90% від номінальної вантажопідйомності. У режимі роботи від +300 до +400°С строп повинен використовуватися на 75% своєї паспортної вантажопідйомності. Вищі температури для стропів за класом G80 не допускаються.
Ланцюгові стропи, зібрані з компонентів класу G100, що пропонуються компанією «СКІФ ІНВЕСТ» працюють на 100% своєї вантажопідйомності в діапазоні від -40 до +200°С. За більш високих/нижчих температур їх використовувати не можна.
Для більш жорстких та критичних умов експлуатації існують у світі інші інженерні рішення, які ми готові запропонувати під конкретний запит клієнта. Хочемо нагадати, що компанія "СКІФ ІНВЕСТ" є офіційним представником та партнером німецької групи "RUD-Spanset" - високотехнологічного лідера в галузі вантажопідйому. Це дає нам можливість втілювати в Україні найсучаснішу продукцію світових виробників.

Які переваги та недоліки ланцюгових стропів?

До переваг ланцюгових стропів варто віднести:
високу гнучкість, можливість експлуатації при високих температурах, здатність змінювати довжину гілок за допомогою гаків-укоротників, високий ступінь ремонтопридатності, велику номенклатуру комплектуючих, яка дає можливість зібрати ланцюговий строп саме таким, яким він буде максимально ефективним при виконанні конкретних вантажопідйомних операцій.

До недоліків ланцюгових стропів можна віднести вагому вагу та вищу вартість порівняно з канатними стропами.

Більш докладно та наочно про переваги ланцюгових стропів на нашому Youtube-каналі за цим посиланням.

Чи можливо встановити в ланцюгові стропи інші такелажні елементи?

Для виробництва ланцюгових стропів немає важливої ​​різниці, які фітинги встановлювати. Складання ланцюгових стропів - це конструктор, який обмежується лише фантазією замовника та широтою асортименту такелажних комплектуючих, що є на складі у виробника. Вибір типу гака залежить від умов експлуатації та завдань, які повинен виконувати ланцюговий строп.

У стандартному виконанні (за замовчуванням) компанія "СКІФ ІНВЕСТ" встановлює в ланцюгові павуки 2СЛ, 3СЛ та 4СЛ звичайні гаки з литою клямкою типу SL-012/SL-013.

Для використання стропа в ливарних виробництвах і за високих температур варто звернути увагу на спеціальний гачок типу SL-015. Для більш надійного зачеплення стропа до вантажу, Замовник часто вибирає самоблокуючі гаки типів SL-081/SL-082. Крюк-чокер типу SL-026 дозволяє працювати ланцюговою гілкою "на зашморг", а гаки-вертлюги типів SL-040, SL-767, SL-788 самопозиціонуються і створюють додаткову зручність обертання підвішеного вантажу на гаку.

У нашому асортименті Ви також знайдете гаки - скорочувачі гілок стропа, здатні змінювати їх довжину, гаки для підйому бочок тощо.

Все, що ми розповіли про гаки – стосується й вибору ланок. Всі ланки поділяються на два типи: майстер-ланки та сполучні ланки. Майстер-ланка - це головна ланка, яка безпосередньо підвішується на гак крана та поєднує собою всі гілки ланцюгового стропу. Зазвичай їх підбирають під розмір краного гака. Сполучні ланки (метелики, омеги, вертлюги) - це додаткові ланки, необхідні для з'єднання елементів стропа між собою. У поодиноких випадках ці ланки можуть використовуватися як такелажний елемент на кінцях гілок ланцюгового стропа.

Більш детально про асортимент гаків та ланок Ви зможете ознайомитися на нашому сайті. 

Як впливає стан кромок вантажу на роботу ланцюгових стропів?

Це дуже правильне і важливе питання. Справа в тому, що причина більшості випадків обриву вантажопідйомних ланцюгів є відсутність теоретичних знань як у тих, хто продає ланцюгові стропи, так і у тих хто ними працює. Часто виникають претензійні суперечки між Замовником і Продавцем про погану якість ланцюгів у тих випадках, коли відбувається їх обрив при стропленні вантажу "в обхват" або "на зашморг". При цьому маса вантажу, що піднімається, була істотно менше паспортної вантажопідйомності самого стропа.

Спробуємо зараз пояснити. На початку варто знати, що до стропування вантажу "в обхват" або "на зашморг" потрібно підходити дуже відповідально. Гострі крайки вантажу бояться не тільки стропи із синтетичних матеріалів, а й металеві. Ланцюгові стропи також не є винятком.

Вантажопідйомність ланцюгового стропа зберігатиметься на 100%, якщо радіус кромок вантажу буде не менше двох калібрів (діаметр прутка) ланцюга. Якщо вказаний радіус знаходиться в діапазоні 2K ˃ R ˃ 1K, вантажопідйомність стропа знижується до 70%. Якщо ж радіус кромки вантажу, що охоплюється, менше одного калібру ланцюга - вантажопідйомність знижується вже вдвічі. Так само варто пам'ятати про те, що саме стропування вантажу "в обхват" або "на зашморг" має знижувальний коефіцієнт - 0,8.

Наведемо приклад. На будівельному майданчику є ланцюговий строп типу 2СЛ 4,25/6000, виготовлений із ланцюга 10х30. Потрібно підняти з/б плиту розміром 220х1500х6000 застропивши її на "зашморг". Маса плити 2,9 тн., радіус кромок плити – 12 мм.

Для визначення реальної вантажопідйомності стропа в даному конкретному випадку застосовуємо такі знижувальні коефіцієнти:

0,8 - стропування двох гілок стропа "на зашморг";

0,7 - радіус кромок плити менше двох калібрів ланцюга, але більше одного;

0,5 - при стропуванні плити гілки стропа будуть відхилені від вертикалі на кут понад 45°;

Рахуємо реальну вантажопідйомність стропа: 4,25*0,8*0,7*0,5 = 1,19 тн.

Висновок: Ланцюговим стропом 2СЛ 4,25/6000 категорично не можна робити підйом зазначеної плити масою 2,9 тн. способом "на зашморг". Імовірність обриву стропа дуже велика.

Ви здивовані?

Будь ласка, майте справу з компетентними фахівцями.

Як зрозуміти, що настав час вилучати строп з експлуатації? Розкажіть про правила вибракування.

Відповідно до вимог «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», вимог НПАОП 0.00-1.01-07, а також «Наказу міністерства соціальної політики України N 62 від 19 січня 2018р. Про затвердження правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних пристроїв та відповідного обладнання» перед використанням вантажопідйомних стропів стропальники або інші відповідальні особи зобов'язані їх ретельно оглянути.

При постійній експлуатації вибракування строп має проводитися регулярно, а отримані результати огляду повинні заноситись до журналу. Персонал ІТП, який відповідає за утримання вантажопідіймальних механізмів у робочому стані, повинні проводити огляд вантажопідйомних стропів кожні 10 днів. Коли стропи використовують рідко, їх огляд проводиться безпосередньо перед експлуатацією.

При огляді ланцюгових стропів, основну увагу слід звертати на стан ланцюгів, ланок, гаків. За наявності будь-якого з наведених нижче дефектів, ланцюгові стропи повинні бути негайно вилучені з експлуатації:

  • Відсутня чи пошкоджена бирка на стропі;
  • Погана читаність або відсутність маркувальних позначень на елементах стропу;
  • Є різниця довжин гілок стропа під час вільного провисання понад 15мм;
  • Деформаційні подовження ланки/ланок ланцюга, такелажних ланок, гаків, більш ніж на 5% від початкового їх розміру;
  • Зменшення діаметру перерізу ланок ланцюга або сполучних ланок більш ніж на 8%;
  • Відсутність запобіжних замків на гаках або вантажозахоплювальних елементах ланцюгового стропа;
  • Відсутній паспорту на строп.

На такелажних елементах ланцюгового стропа (ланки, гаки, підвіски) неприпустимі:

  • Тріщини будь-яких розмірів, розшарування, надриви та волосини;
  • Зношування поверхні. Наявність вм'ятин, що призвели до зменшення площі поперечного перерізу елемента стропа на 10% і більше;
  • Деформації, що призводять до зміни розмірів елемента стропа більш ніж 3%;
  • Ушкодження кріплень такелажних елементів та різьбових з'єднань;

Незважаючи на ремонтопридатність ланцюгового стропа, самостійний ремонт ланцюгових стропів заборонено!

Будь ласка, зверніться в компанію «СКІФ ІНВЕСТ» для проведення контрольних випробувань та отримання відповідної консультації щодо подальшої експлуатації ваших стропів.

Чому вантажопідйомність стропів 2СЛ чи 4СЛ не дорівнює сумі вантажопідйомностей його гілок?

Ланцюгові стропи типів 2СЛ, 3СЛ, 4СЛ часто називають "павуками" через їх багатогілкову конструкцію, об'єднану однією загальною майстер-ланкою. Такими стропами піднімають, як правило, просторовий вантаж. Тому гілки стропа завжди працюють із діагональним відхиленням. Вантажопідйомність гілок ланцюгового павука зменшується залежно від кута їхнього відхилення від умовної вертикалі на cos цього кута. Стандартом прийнято вважати нормальну роботу павука з кутом відхилення 45° і саме цей показник є паспортною вантажопідйомністю стропу.

Розрізняють три варіанти стандартних значень кутів відхилень гілок стропа - 0°, 45°, 60°. Значення вантажопідйомності стропа під час роботи під зазначеними кутами повинні наноситися на бірку стропу. Стропити вантаж із більшим кутом відхилення гілок від вертикалі ніж 60° - категорично заборонено!

Для прикордонних кутів 0°, 45°, 60° дорівнює, що cos 0 ° = 1, cos 45 ° = 0,71, cos 60 ° = 0,5. Таким чином, вантажопідйомність кожної гілки стропу треба знизити, помноживши її на cos відповідного кута, а потім підсумовувати кількість гілок у стропі.

Важливо знати! У стропах конструкції 4СЛ слід підсумовувати лише 3 гілки, а не 4. Вважається, що вантаж, що піднімається,  центрується лише на трьох гілках, а четверта гілка завжди буде слабонавантаженою і може виконувати тільки страхуючу функцію.

Приклад №1. Вантажопідйомність ланцюгового "павука" конструкції 4СЛ, виготовленого з ланцюга 13х39 мм, (в/п ланцюга 5,3 тн.) складе: при робочому куті 45°: Q = 5,3 * 0,71 * 3 = 11.2 тн., а при куті 60°: Q = 5,3 * 0,5 * 3 = 7,95 тн.

Приклад №2. Вантажопідйомність ланцюгового "павука" конструкції 2СЛ, виготовленого з ланцюга 10х30 мм (в/п ланцюга 3,15 тн.) складе: при робочому куті 45°: Q = 3,15 * 0.71 * 2 = 4,47 тн., а при куті 60°: Q = 3,15 * 0,5 * 2 = 3,15 тн.

Які запаси міцності закладаються при розрахунку робочих навантажень ланцюгових стяжок та стропів?

Ланцюгові стропи, що виготовляються на території України, повинні відповідати адаптованому в Україні європейському стандарту ДСТУ-EN 818-4, де передбачається запас міцності (фактор безпеки) 4:1. Зазначений запас міцності застосовується як до всього ланцюгового стропа в цілому, так і оокремо до його компонентів (гаків, ланок, ланцюгів), з яких він виготовлений.

Стяжні храпові механізми, а також ланцюгові кріпильні гілки повинні відповідати та виготовлятися згідно з ДСТУ-EN 12195-3, де передбачається запас міцності (фактор безпеки) 2:1. При цьому важливо розуміти, що вказаний запас міцності повинен дотримуватися і на всю конструкцію стяжного пристрою (храповик + стяжна ланцюгова гілка).

Важливо! Дуже часто трапляються випадки, коли некомпетентні продавці кріпильних систем видають розривні/робочі характеристики ланцюга або ланцюгової стяжної гілки за робочі/розривні показники всієї системи кріплення. Цим вони, навмисне або через незнання теми, вводять в оману свого Замовника. Насправді, робочі/розривні навантаження рахуються за найслабшим місцем кріпильної системи - храповим механізмом, незалежно від того, якого колібра ланцюг застосовується з ним у парі для ув'язування вантажів. У результаті, у гонитві за дешевою ціною ошуканий Замовник переплачує за неіснуючу надійність механізму, і сам того не підозрюючи, закріплює свій вантаж купленою системою кріплення з фактором безпеки 1:1.

Ви розумієте, що може статися на дорозі? І на які наслідки ми натякаємо?

Правильні та чесні характеристики кріпильних систем вказані на сторінці "Стяжні пристрої".

Довіряйте, будь ласка, професіоналам!

Які класи ланцюгів та комплектуючих застосовуються в ланцюгових системах кріплення вантажів?

Для кріплення вантажів на транспорті дозволено використовувати ланцюги, гаки та стяжні пристрої класів: G70, G80, G100. Вироби 7 класу мають велику власну вагу в порівнянні з аналогами більш високих класів. Щоденна робота з досить важкими ланцюгами та стяжними пристроями потребує зайвих людських витрат сил та енергії. З цієї причини компанія "СКІФ ІНВЕСТ" не працює з виробами класу G70, а використовує у виробництві систем кріплення виключно ланцюги та комплектуючі класів G80 та G100.

Варто зазначити, що візуально ланцюги G70 та G80 досить складно відрізнити один від одного навіть фахівцеві. Тільки шляхом порівняльного зважування виробів можливо зрозуміти з чого виготовлено той чи інший виріб. Цією хитрістю найчастіше користуються "сірі" виробники, які пропонують в Інтернеті продукцію за низькими цінами, яка насправді виготовлена ​​з найбільш дешевих, а тому й найважчих марок сталі.

Як і у випадку з вантажопідйомними стропами, самими технологічними системами кріплення вантажів на транспорті вважаються вироби класу G100. Вони істотно легші, міцніші, надійніші. На наш погляд, задоволення працювати такими комплектами суттєво перекриває їх більш високу вартість.

Наочніше про системи кріплення вантажів ланцюгами на нашому Youtube-каналі Академія вантажопідйому.

Які типорозмірів бувають ланцюгові гілки для кріплення вантажів на транспорті?

Як правило, більшість стяжних гілок виробляються на основі ланцюгів та комплектуючих 8-го (G80) класу.

Для виготовлення стяжних гілок використовуються ланцюги калібрів: 6х18, 8х24, 10х30, 13х39 та 16х48. Відповідно робочі навантаження таких гілок складають: 2,2 тн., 4,0 тн., 6,3 тн., 10,0 тн., 16,0 тн. Але треба пам'ятати, що ланцюгова гілка використовується в парі зі стяжним храповим пристроєм. Показник критичного навантаження всієї системи кріплення розраховується по найслабшому елементу - храповому механізму. Багато продавців замовчують про це, видаючи робоче навантаження ланцюгової гілки за навантаження всієї системи кріплення.

На кінцях ланцюгового відрізка, зазвичай, встановлюють універсальні такелажні гаки типу SL-012/SL-013. Більш просунуті користувачі просять встановити на кінцях гаки-обмежувачі типів SL-086/SL-073, які дозволяють кріпити вантаж ланцюгом "в обхват" та/або через наскрізні отвори в рамі платформи. У разі наявності на вантажі, що закріплюється, штатних приварних гаків (наприклад, військова техніка) найбільш зручнішим у використанні виявляться овальні/грушоподібні ланки SLR-270.

Останнім часом все більшої популярності набирають стяжні гілки, виготовлені на основі ланцюгів 10-го (G100) класу.

Причиною попиту, що формується, є збільшені до 30% робочі навантаження стяжних гілок при аналогічних калібрах, а також істотно менша вага самих виробів, що важливо при постійному прикладанні ручних зусилль. Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" збирає такі гілки з ланцюгів калібрів: 8х24, 10х30, 13х39 провідних європейських виробників. Відповідно робочі навантаження гілок G100 становлять: 5,1 тн., 8,1 тн., 13,6 тн.

Також варто сказати, що конструкції стяжок по класу G100 можуть бути двокомпонентними (ланцюгова гілка і храповий механізм є окремими елементами загальної стяжної системи) і однокомпонентними (храповий механізм вбудований всередину ланцюгової гілки і представляє з нею єдину цільну конструкцію). Однокомпонентні стяжки легші та зручніші в експлуатації.

Більш детальну та наочну інформацію про ланцюгові стяжні гілки Ви зможете отримати на нашому Youtube-каналі за цим посиланням.

Чим відрізняються пропоновані Вами храпові механізми?

Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" пропонує кілька видів стяжних пристроїв:

1. Найпростіша, бюджетна та масова модель храповика. Вироблена у КНР. Кожен типорозмір у лінійці цього типу механізмів дозволяє закріплювати та працювати з двома калібрами ланцюгів. Наприклад, стяжний пристрій 1/4 - 5/16 підходить до ланцюгів 6 і 8 калібрів, а храповик 5/16 - 3/8 дозволяє працювати з ланцюговими гілками 8 та 10 калібру. Подібна універсальність є єдиною перевагою даного типу стяжних пристроїв на тлі низки недоліків: не найвища якість складання та зварних швів, відсутність страхувальних пінів на гаках, відсутності страховки від повного викручування стяжних гвинтів. Ця модель не відповідає будь-яким європейським стандартам і наврядчи її варто розглядати для постійного використання у важких експлуатаційних умовах. Крім того, під час використання на міжнародних маршрутах можуть виникнути певні питання.

Важливо! Як ми раніше зазначали, оскільки такі стяжні пристрої можуть використовуватися з двома калібрами ланцюга, деякі продавці навмисне вводять в оману Покупця, видаючи розривні/робочі характеристики ланцюга більшого калібру за характеристики всієї системи кріплення. Насправді запас міцності (фактор безпеки) 2:1, що застосовується на транспорті при кріпленні вантажів, дотримується тільки при використанні даних храповиків з кріпильними ланцюгами меншого калібру з двох можливих. Таким чином, використання з цим храповиком ланцюгової гілки більшого колібру ніяк не збільшує допустиме навантаження на систему кріплення в цілому.

2. Стяжний пристрій важільного типу. Також є простою та бюджетною моделлю родом з КНР. За своїми якісними властивостями абсолютно повторює попередню модель. Відрізняється принципово іншим принципом натягу, який дозволяє швидко, але з досить великим ручним зусиллям закріпити вантаж за допомогою ексцентрикового важеля. Має дискретність в одну ланку. Вибір для тих, кому доводиться проводити постійні та часті маніпуляції закріплення/розкріплення вантажу. 

3. Стяжні храповики зі страховочними пінами, виготовлені за класом G80. Відповідають профільному стандарту EN 12195. Мають бірку або відповідне маркування на корпусі. Подібні пристрої підходять лише під один калібр ланцюга. Стяжні гвинти храпового механізму мають внутрішній обмежувач, який не дозволяє їх повністю викрутити. Завжди залишається потрібна кількість витків різьби у внутрішньому отворі храповика. Відрізняються гарною якістю складання, мають більш масивну та надійну конструкцію. Призначені для робіт у жорсткому експлуатаційному режимі. Можуть використовуватись на міжнародних маршрутах. Вибір для тих, хто "в темі".

4. Храповики для однокомпонентних систем класу G100. Виробник – Pewag-KWB (Австрія). Продукція європейської якості за європейською ціною. Відрізняються високим рівнем складання та припасування деталей, надійністю храпового механізму. Мають значно меншу власну вагу, що додає оптимізму при роботі з даними пристроями.

Більш детальна інформація про стяжні пристрої знаходиться за цим посиланням у нас на сайті.

Як правильно розрахувати потрібну кількість ланцюгових гілок для кріплення вантажу?

Все залежить від схеми стропування, маси вантажу та його геометрії. Детально процедура описується у «Правилах безпечного кріплення вантажу на транспорті» у стандарті EN 12195.

У стандарті сказано, що всі стяжки, якими планується закріпити вантаж, повинні забезпечувати сумарне робоче навантаження, що дорівнює 80% маси вантажу для його блокування від переміщення вперед (при гальмуванні автомобіля). Також вони повинні забезпечувати 50% від маси вантажу при блокуванні його від переміщення назад і в сторони (при прискоренні автомобіля та входження його в повороти). Крім того, реальне робоче зусилля однієї стяжки повинне приймається з понижувальним коефіцієнтом - 0,7 (cos 45°) від її номінального значення, оскільки стяжна гілка закріплює вантаж по діагоналі.

Докладніше про те, як правильно розрахувати кількість стяжок або ременів кріплення ми розповіли та показали на нашому Youtube-каналі за посиланням #1 та посиланням #2

У разі виникнення труднощів із самостійним розрахунком кількості стяжних пристроїв та робочих навантажень усієї системи кріплення, Ви завжди зможете звернутися до фахівців компанії «СКІФ ІНВЕСТ". Будемо раді допомогти.


           
Час роботи ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ" Пн-Пт 9:00 - 18:00
fb